Fionys Skrevet 24. mai 2016 Skrevet 24. mai 2016 Jeg har gått på Cipralex noen måneder og har nå begynt å miste veldig mye hår, jeg har aldri tidligere miste så mye hår. Kan håravfallet skyldes Cipralex? 0 Siter
Trine Skrevet 24. mai 2016 Skrevet 24. mai 2016 1 minutt siden, Fionys skrev: Jeg har gått på Cipralex noen måneder og har nå begynt å miste veldig mye hår, jeg har aldri tidligere miste så mye hår. Kan håravfallet skyldes Cipralex? Håravfall er en bivirkning, men pleier ikke bivirkninger komme ganske fort og ikke etter noen mnd? Det er ikke så unormalt å miste endel hår i perioder. 0 Siter
Fionys Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Skrevet 25. mai 2016 9 timer siden, Trine skrev: Håravfall er en bivirkning, men pleier ikke bivirkninger komme ganske fort og ikke etter noen mnd? Det er ikke så unormalt å miste endel hår i perioder. Vet ikke om bivirkninger pleier å komme ganske fort, men har aldri mistet så mye hår som nå. 0 Siter
Trine Skrevet 25. mai 2016 Skrevet 25. mai 2016 20 minutter siden, Fionys skrev: Vet ikke om bivirkninger pleier å komme ganske fort, men har aldri mistet så mye hår som nå. Googlet litt nå og det ser ut som bivirkninger kan oppstå flere mnd etter oppstart av medisiner. Så da kan man ikke utelukke at håravfallet skyldes Cipralex. 0 Siter
Siklesvarten Skrevet 26. mai 2016 Skrevet 26. mai 2016 Det er visst en mulig bivirkning ja. Selv har jeg ikke hatt denne bivirkningen i løpet av flere år på Cipralex, men man kan jo reagere så forskjellig på samme medisin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.