Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan orker dere å finne på nye ting å spørre om ang. helsen? F.eks. om medisiner, diagnoser og hva man skal gjøre. Virker veldig slitsomt. Jeg brant ut for noen år siden.

Anonymkode: 56fc1...02b

Det ga jeg opp når jeg forstod det var håpløst og jeg aldri kom til å bli "bra" og fungere normalt.

Anonymkode: 892b9...d12

AnonymBruker
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Det ga jeg opp når jeg forstod det var håpløst og jeg aldri kom til å bli "bra" og fungere normalt.

Ja, det er nå én ting, men veldig mye av det som drøftes i plenum er bare repetisjoner fra mange ganger tidligere... hakk i plata!

Anonymkode: 56fc1...02b

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vel med at en ikke helt gir opp. En gir opp for en stund, resignerer litt, men så vil en prøve å gjøre et eller annet for å bedre livskvaliteten. Det er i hvert fall ikke en hobby for meg.

Anonymkode: 59e8b...7fd

1 minute ago, AnonymBruker said:

Det har vel med at en ikke helt gir opp. En gir opp for en stund, resignerer litt, men så vil en prøve å gjøre et eller annet for å bedre livskvaliteten. Det er i hvert fall ikke en hobby for meg.

Anonymkode: 59e8b...7fd

Nå feiltolker du nok deg selv. Det dreier seg nok om at du for en periode blir litt lei hobbyen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...