AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 Skrevet 24. mai 2016 Hvordan orker dere å finne på nye ting å spørre om ang. helsen? F.eks. om medisiner, diagnoser og hva man skal gjøre. Virker veldig slitsomt. Jeg brant ut for noen år siden. Anonymkode: 56fc1...02b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 Skrevet 24. mai 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan orker dere å finne på nye ting å spørre om ang. helsen? F.eks. om medisiner, diagnoser og hva man skal gjøre. Virker veldig slitsomt. Jeg brant ut for noen år siden. Anonymkode: 56fc1...02b Det ga jeg opp når jeg forstod det var håpløst og jeg aldri kom til å bli "bra" og fungere normalt. Anonymkode: 892b9...d12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 Skrevet 24. mai 2016 5 minutes ago, AnonymBruker said: Det ga jeg opp når jeg forstod det var håpløst og jeg aldri kom til å bli "bra" og fungere normalt. Anonymkode: 892b9...d12 Ja, det er nå én ting, men veldig mye av det som drøftes i plenum er bare repetisjoner fra mange ganger tidligere... hakk i plata! Anonymkode: 56fc1...02b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 Skrevet 25. mai 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ga jeg opp når jeg forstod det var håpløst og jeg aldri kom til å bli "bra" og fungere normalt. Anonymkode: 892b9...d12 Det har vel med at en ikke helt gir opp. En gir opp for en stund, resignerer litt, men så vil en prøve å gjøre et eller annet for å bedre livskvaliteten. Det er i hvert fall ikke en hobby for meg. Anonymkode: 59e8b...7fd 0 Siter
Wretch Skrevet 25. mai 2016 Skrevet 25. mai 2016 1 minute ago, AnonymBruker said: Det har vel med at en ikke helt gir opp. En gir opp for en stund, resignerer litt, men så vil en prøve å gjøre et eller annet for å bedre livskvaliteten. Det er i hvert fall ikke en hobby for meg. Anonymkode: 59e8b...7fd Nå feiltolker du nok deg selv. Det dreier seg nok om at du for en periode blir litt lei hobbyen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.