Gå til innhold

Trenger noen å prate med! Uutholdelige tanker...

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, frosken skrev:

Helt på siden av trådens tema, men går det bra med deg?

Hei!

tusen takk, det går veldig fint:) føler hodet kommer mer og mer på plass, og at fokuset nå kun er barnet. Men- Må jobbe hver dag med tankene, men føler jeg får det til....Er nå gått ut i permisjon, så nå er det like før!:):)

AnonymBruker
Skrevet
Den 18.6.2016 at 20.21, Skyer skrev:

Hei Jente 26

Når jeg leser innlegget ditt så kjenner jeg meg veldig igjen.  Jeg har hatt tvangstanker i mange år, og jeg vet hvor slitsom det er og hvor vondt disse tankene gjør. Som deg så er jeg utad blid og glad og har alltid fungert i jobb, men har til tider vært helt utslitt av tanker, gublinger, og analyser rundt veldig vonde temaer. Analyser og tanker som ikke lar seg stoppe, selv om man egentlig vet at tankene er helt uten rot i virkeligheten

Jeg har nå blitt mye bedre og når tvangstankene kommer så forsvinner de relativt fort igjen. Jeg er glad for at du er i en prosess med å komme i kontakt med psykolog, fordi det var det som hjalp meg. Du trenger støtte av en proffesjonell for å forstå hvordan du skal håndere disse tankene,  til å sortere tanker, og for få redskaper/teknikker som kan hjelpe deg.

Ikke minst er psykologen en god støtte til å føle at man blir forstått og at man ikke er gal...:-)

Lykke til, dette kommer til å gå bra!

Ts her. Tusen takk for svar. Lettelse at jeg ikke er alene og at det finnes hjelp å få. Jeg har fått min første time hos psykolog for vurderingstime på fredag. Gruer meg litt, men er glad jeg tok steget. Igjen takk for tilbakemelding og at du delte din erfaring og at du har blitt mye bedre:)

Anonymkode: fae36...889

Skrevet
Den 18. juni 2016 at 21.33, Dory skrev:

Hei!

tusen takk, det går veldig fint:) føler hodet kommer mer og mer på plass, og at fokuset nå kun er barnet. Men- Må jobbe hver dag med tankene, men føler jeg får det til....Er nå gått ut i permisjon, så nå er det like før!:):)

Lykke til og riktig god sommer til deg!

Skrevet
Den ‎18‎.‎06‎.‎2016 at 21.33, Dory skrev:

Hei!

Du er i grunnen helt nødt til å komme tilbake hit innimellom og fortelle om den nye hverdagen :-)

Skrevet

God sommer bibben og frosken!

Lover å oppdatere når nurket er kommet <3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...