AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 Skrevet 25. mai 2016 Hei! Jeg skal prøve å oppsummere problemet kort fordi dette har jeg slitt i siden barndommen og har prøvd det meste til nå. -Akutt diare ved inntak av forskjellige typer mat,har ikke klart å finne ut hva ennå. Kan lukte ganske så surt og det er helt tynt. Må springe på do. Blir uvel og klam når dette skjer. -Kan være langvarig over dager. Det bobler/bruser i tarmene. -Har prøvd diett som forsåvidt hjalp en del,men da kunne jeg neste ikke spise noe vanlig mat. Tok Probiotic i tillegg. -Har tatt gastroskopi og coloskopi. Det de fant var bare veldig spastiske tarmer. -Går nå til osteopat som mener det henger sammen med prolapsene mine og Modic 2 forandringene i ryggen. Jeg har også mye smerter i bekkenet og hoftene. -Jeg har i det sisteprøvd å tilføre melkesyre gjærede bakterier,men da jeg reagerer veldig på melkeprodukter så virker det som ikke tarmene vil ha dette heller. Har funnet en annen type nå som er laktosefri som jeg skal prøve ut. -Jeg er veldig glad i brus og dette har nok også en negativ innvirkning så det skal jeg nå slutte med. Er det noen flere som sliter med det samme som meg? Jeg er desperat etter rås og tips for jeg er så innmari lei nå Eneste positive med dette er at jeg har ekstremt høy forbrenning😜 Anonymkode: 7d8ca...c2c 0 Siter
Trine Skrevet 25. mai 2016 Skrevet 25. mai 2016 Jeg vet ikke om det er det samme, men jeg har også ganske trøblete mage. Det som har hjulpet endel er å ikke spise gjær, ikke drikke melk og spise lite og ofte. Jeg merker at jeg blir værre når jeg er veldig stressa, men akkurat det klarer jeg ikke gjøre noe med. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 25. mai 2016 Skrevet 25. mai 2016 Høres veldig ut som at du bør kutte ut melkeprodukter for ei stund. Sånn var jeg og. Trudde jeg reagerte på mye forskjellig, men da jeg kutta laktose, ble det mye bedre. Hvis jeg skal innta noe med laktose nå, må jeg enten være hjemme, I umiddelbar nærhet av toalett. Eller rett og slett ta to Imodium en times tid eller to før forventa inntak. Stress er selvsagt også med på å forverre det hele 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.