Elisabeth36 Skrevet 26. mai 2016 Skrevet 26. mai 2016 Det er 20 grader ute ca, og jeg blir så varm inni meg på en ubehagelig måte, fører til at jeg blir dårligere psykisk. Liker best når det er kjøligere og overskyet ute. Er det noen andre her inne som har det på samme måten? Noen som har evt råd og tips ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 Skrevet 27. mai 2016 Ja, samme her. Jeg har vinduene oppe, men tykke gardiner for, og sitter i shorts og bar overkropp. Jeg liker å være ute i solen også, men jeg må liksom ta pauser underveis ellers blir det veldig slitsomt, hvilesløst og søvnfattig. Anonymkode: 8c5e6...781 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 Skrevet 27. mai 2016 Er det for varmt for meg oppsøker jeg skogen og går tur. Pass på å drikke nok og kaldt. Anonymkode: 72acd...9bf 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. mai 2016 Skrevet 27. mai 2016 Jeg har partytelt, kjølig der. Og solen er her ikke så lenge heller. 0 Siter
Angstlei Skrevet 27. mai 2016 Skrevet 27. mai 2016 Jeg klarer ikke varme særlig bra, må sitte å dusje meg ned med fin vannspray forran vifte på de værste sommerdagene :). Ellers hjelper jo det å ta kalde dusjer/fotbad, samt drikke kaldt vann med isbiter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.