Gå til innhold

Slitsom varme

Anbefalte innlegg

Elisabeth36
Skrevet

Det er 20 grader ute ca, og jeg blir så varm inni meg på en ubehagelig måte, fører til at jeg blir dårligere psykisk. Liker best når det er kjøligere og overskyet ute. Er det noen andre her inne som har det på samme måten? Noen som har evt råd og tips ?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, samme her. Jeg har vinduene oppe, men tykke gardiner for, og sitter i shorts og bar overkropp. Jeg liker å være ute i solen også, men jeg må liksom ta pauser underveis ellers blir det veldig slitsomt, hvilesløst og søvnfattig.

Anonymkode: 8c5e6...781

AnonymBruker
Skrevet

Er det for varmt for meg oppsøker jeg skogen og går tur. Pass på å drikke nok og kaldt. 

Anonymkode: 72acd...9bf

stjernestøv
Skrevet

Jeg har partytelt, kjølig der. Og solen er her ikke så lenge heller. 

Skrevet

Jeg klarer ikke varme særlig bra, må sitte å dusje meg ned med fin vannspray forran vifte på de værste sommerdagene :).

Ellers hjelper jo det å ta kalde dusjer/fotbad, samt drikke kaldt vann med isbiter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...