emilie321 Skrevet 26. mai 2016 Skrevet 26. mai 2016 Er sliten og redd for å bli syk igjen. Har slitt med depresjoner, grense psykoser og paranoid psykose i mange år, vært såkalt frisk i 6 år. Har ingen oppfølging og en ny fastlege. Føler meg på utrygg grunn. Det siste året har jeg hatt store belastninger, bla et selvmord i nær familie. Har selv opplevd store traumer. For å holde meg frisk trenger jeg mye ro , lite inntrykk (kan bla ikke se for mye på tv), men også aktivitet. Har det siste året ikke greid å balansere dette. Sover ekstremt dårlig og er nå så utrolig sliten. Går på 20 mg Cipralex og 15 mg Abilify. Trenger virkelig noen råd. Unnskyld for rotete innlegg. På forhånd takk 0 Siter
Wretch Skrevet 27. mai 2016 Skrevet 27. mai 2016 Hvis du sover dårlig og er sliten samtidig med å være "oppjaget", litt som i retningen som ved masse koffein men lite energi (bare kraftigere såklart), så finnes det kanskje en bedre medisin enn Abilify. 0 Siter
emilie321 Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Skrevet 27. mai 2016 2 timer siden, Wretch skrev: Hvis du sover dårlig og er sliten samtidig med å være "oppjaget", litt som i retningen som ved masse koffein men lite energi (bare kraftigere såklart), så finnes det kanskje en bedre medisin enn Abilify. Takk for svar. Har du eller noen andre noen forslag? Er villig til å prøve det meste nå. Bruker i tillegg insulin 0 Siter
Wretch Skrevet 27. mai 2016 Skrevet 27. mai 2016 2 hours ago, emilie321 said: Takk for svar. Har du eller noen andre noen forslag? Er villig til å prøve det meste nå. Bruker i tillegg insulin Jeg aner ikke. Risperdal er vel mer dempende som regel. Men du bør snakke med spesialist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.