Gå til innhold

Føles som om jeg har en trafo stasjon i hodet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sliten og redd for å bli syk igjen. Har slitt med depresjoner, grense psykoser og paranoid psykose i mange år, vært såkalt frisk i 6 år. Har ingen oppfølging og en ny fastlege. Føler meg på utrygg grunn. Det siste året har jeg hatt store belastninger, bla et selvmord i nær familie. Har selv opplevd store traumer. For å holde meg frisk trenger jeg mye ro , lite inntrykk (kan bla ikke se for mye på tv), men også aktivitet. Har det siste året ikke greid å balansere dette. Sover ekstremt dårlig og er nå så utrolig sliten. Går på 20 mg Cipralex og 15 mg Abilify. Trenger virkelig noen råd. Unnskyld for rotete innlegg. På forhånd takk 

Skrevet

Hvis du sover dårlig og er sliten samtidig med å være "oppjaget", litt som i retningen som ved masse koffein men lite energi (bare kraftigere såklart), så finnes det kanskje en bedre medisin enn Abilify.

Skrevet
2 timer siden, Wretch skrev:

Hvis du sover dårlig og er sliten samtidig med å være "oppjaget", litt som i retningen som ved masse koffein men lite energi (bare kraftigere såklart), så finnes det kanskje en bedre medisin enn Abilify.

Takk for svar. Har du eller noen andre noen forslag?  Er villig til å prøve det meste nå. Bruker i tillegg insulin

Skrevet
2 hours ago, emilie321 said:

Takk for svar. Har du eller noen andre noen forslag?  Er villig til å prøve det meste nå. Bruker i tillegg insulin

Jeg aner ikke. Risperdal er vel mer dempende som regel. Men du bør snakke med spesialist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...