Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Hei!

Jeg har alltid sagt at jeg går ikke på  høye heler fordi jeg faller ned fra de.

Jeg orker ikke forklare så mye mer, men høye heler er ubehagelig og man går ikke stødig, det kjennes for meg lite fornuftig å gå så vaklete.

Nå fant jeg håndverker og han syns heller ikke det var behagelig å gå i høye heler.

http://www.dbtv.no/4911565647001?dbtvl=1#_ga=1.116268160.747279594.1439187206

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/411872-%C3%A6rlig-om-h%C3%B8ye-heler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Jeg orker ikke forklare så mye mer, men høye heler er ubehagelig og man går ikke stødig, det kjennes for meg lite fornuftig å gå så vaklete.

Nå fant jeg håndverker og han syns heller ikke det var behagelig å gå i høye heler.

Jeg har kastet mine høyhelte sko, fikk vondt av å gå med dem. 

Nicklusheletida
9 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Jeg skjønner at det ikke bare er litt ubehagelig, men traumatisk for deg å gå med høye heler, når innlegget legges på psykiatri :D:P Er spent på om du får svar fra Nhd ;)

Endret av Nicklusheletida
Madelenemie
7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg skjønner at det ikke bare er litt ubehagelig, men forfordelig grusomt for deg å gå med høye heler, når innlegget legges på psykiatri :D:P Er spent på om du får svar fra Nhd ;)

:D

Om jeg ikke får svar vanligvis, så bør jeg får svar nå;.)

For enten nhd bruker høyre heler selv eller ei, så har han en mening om dem:-)

Dette er definitift psykiatri, høye heler, det er en form for selvpining, som enda ikke er kommet innn i dsm, 

Siden jeg ikke driver med selvskading, er det ikke så lett for meg å forstå tankegangen bak.

Endret av Madelenemie
Nicklusheletida
Et øyeblikk siden, Madelenemie skrev:

:D

Om jeg ikke får svar vanligvis, så bør jeg får svar nå;.)

For enten nhd bruker høyre heler selv eller ei, så har han en mening om dem:-)

Dette er definitift psykiatri, høye heler, det er en form for selvpining, som enda ikke er kommet innn i dsm, 

Siden jeg ikke drover med selvskading, er det ikke så lett for meg å forstå tankegangen bak.

Jeg går med litt høye heler, men ikke stilettheler.Jeg ville fått en gange som ikke var særlig lekker :)

Annonse

9 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Jeg er så lita at jeg godt kunne hatt høye heler, men går ekstremt sjeldent i sko som er høyere enn vanlige joggesko... Det er fint med damer som kan å gå med høye heler, men på 17. mai var det mange stakkars unge jenter som prøvde seg med tildels temmelig tynne og for høye heler og det i tillegg på brostein... Det var lite pent for å si det sånn.

Nicklusheletida
1 time siden, Lillemus skrev:

Jeg er så lita at jeg godt kunne hatt høye heler, men går ekstremt sjeldent i sko som er høyere enn vanlige joggesko... Det er fint med damer som kan å gå med høye heler, men på 17. mai var det mange stakkars unge jenter som prøvde seg med tildels temmelig tynne og for høye heler og det i tillegg på brostein... Det var lite pent for å si det sånn.

Det er vel stilettheler du tenker på da ? :)

Jeg går så og si aldri i høye hæler (i følge min ordbok skrives det med "æ" i flertall??) For meg er det fryktelig vanskelig og ubekvemt! Det er sikkert pent, men for meg føyer det seg litt inn i ubekvemme ting vi kvinner er ment å stresse med, men som jeg sjelden gidder. Min kjæreste liker at jeg kler meg litt "kvinnelig", men hæye hæler synes han bare ser vondt ut på meg ;) Unntak skjer kanskje ved en og annen fest, men da ikke spesielt høye. Det er jo heller ikke bra for beina å presse seg rundt i dem.

Det gidder jeg ikke å bruke lenger. Det er ikke bare vaklete, det gir meg vondt i ryggen og beina også. Den tiden da det var viktigere å se deilig ut enn å ha det bekvemt er over for min del, og det var for å være dønn ærlig den eneste grunnen til at jeg brukte høye hæler:)

Annonse

Nicklusheletida
2 timer siden, Cilien skrev:

Jeg går så og si aldri i høye hæler (i følge min ordbok skrives det med "æ" i flertall??) For meg er det fryktelig vanskelig og ubekvemt! Det er sikkert pent, men for meg føyer det seg litt inn i ubekvemme ting vi kvinner er ment å stresse med, men som jeg sjelden gidder. Min kjæreste liker at jeg kler meg litt "kvinnelig", men hæye hæler synes han bare ser vondt ut på meg ;) Unntak skjer kanskje ved en og annen fest, men da ikke spesielt høye. Det er jo heller ikke bra for beina å presse seg rundt i dem.

Jeg tenkte også det var med "æ ", men ble usikker da jeg så Madelenemie skrev med " e" og da fortsatte jeg bare med det :-)

3 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Det er vel stilettheler du tenker på da ? :)

På de unge damene mener du? Nja - det var vel både stillett og andre hæler som ikke er fullt så tynne. Jeg kan vel strekke meg til 2-3 cm, men det er maks, det er så ubehagelig! :) 

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg tenkte også det var med "æ ", men ble usikker da jeg så Madelenemie skrev med " e" og da fortsatte jeg bare med det :-)

Fortgjort å bli påvirket :-) men en heler er altså en som selger tjuvegods! :D 

Endret av morsan
AnonymBruker

Skjønner ikke hva som er så pent med høye heler, synes jentene ser bedre ut uten. Eneste jeg kan tenke meg er at ledermenn er høyere enn normale menn og dermed kan en gjennomsnittlig høy jente bli litt for lav (litt dverg lizzom) og derfor se bedre ut for lederen med høye heler, men skjønner egentlig ikke greia. Jenter er noen rare dyr

Anonymkode: abc79...9a0

11 minutter siden, laban skrev:

Trøndere kompliserer ofte ting ved å sløyfe slutten av ordene... :P

Hehe, ja, jeg trodde jeg rakk å korrigere meg før du svarte, men du rakk iallfall å _kopiere_ før jeg endret :-)

Har forresten et problem når jeg er her på pc at flere bokstaver blir borte.. Må gå over og taste hardt her og der. Og det er ikke PC'n genrelt det er noe galt med altså. Veldig rart..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...