Gå til innhold

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, morsan skrev:

Har forresten et problem når jeg er her på pc at flere bokstaver blir borte.. Må gå over og taste hardt her og der. Og det er ikke PC'n genrelt det er noe galt med altså. Veldig rart..

Du også?  Jeg trodde det var tastaturet mitt, selv om jeg ikke har like tydelige problemer i f.eks. Word.  Her på DOL må jeg trykke skikkelig hardt og følge godt med på hva som havner på skjermen, ellers forsvinner det en god del bokstaver.  Rart at sånt varierer? 

Fortsetter under...

påskelilje
1 minutt siden, laban skrev:

Du også?  Jeg trodde det var tastaturet mitt, selv om jeg ikke har like tydelige problemer i f.eks. Word.  Her på DOL må jeg trykke skikkelig hardt og følge godt med på hva som havner på skjermen, ellers forsvinner det en god del bokstaver.  Rart at sånt varierer? 

Det skjer med meg også! Har ikke tenkt over om det kun er på pc'en på jobb, eller om det også skjer hjemme. Ikke så ofte jeg bruker pc'en hjemme lenger - er mest på mobilen. Bokstavene detter ikke ut når jeg jobber i mail eller Word.

Jeg synes fremdeles det er veldig tungvint å skrive på DOL med mobilen. Særlig det å svare på innlegg (slik jeg gjør nå), blir bare kluss. Det går sånn tålig å opprette ny tråd, og også skrive helt nederst i en tråd (uten "svar på innlegget"), mn jeg holder meg stort sett borte fra å svare direkte, dersom jeg ikke sitter på pc'en.

22 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg synes fremdeles det er veldig tungvint å skrive på DOL med mobilen. Særlig det å svare på innlegg (slik jeg gjør nå), blir bare kluss.

Du og jeg har antakelig for gamle mobiler eller en type som avviker fra de som er best tilpasset.  Jeg tror du opplever det samme som meg - at skrivemerket hopper omkring, slik at man plutselig skriver inne i sitatboksen eller et helt tilfeldig sted i ens eget svar - og at det iblant låser seg helt, slik at man ikke kommer noen vei.  En annen variant er at bare store bokstaver er tilgjengelige, slik at man må trykke vekk "caps"-pilen for hvert eneste tegn.  Irriterende når man ikke liker å ha skrivefeil :angry:

påskelilje
11 minutter siden, laban skrev:

Du og jeg har antakelig for gamle mobiler eller en type som avviker fra de som er best tilpasset.  Jeg tror du opplever det samme som meg - at skrivemerket hopper omkring, slik at man plutselig skriver inne i sitatboksen eller et helt tilfeldig sted i ens eget svar - og at det iblant låser seg helt, slik at man ikke kommer noen vei.  En annen variant er at bare store bokstaver er tilgjengelige, slik at man må trykke vekk "caps"-pilen for hvert eneste tegn.  Irriterende når man ikke liker å ha skrivefeil :angry:

Haha - tror du ikke jeg har det aller nyeste innenfor mobiler...??? ;-)

Den er da ikke SÅ gammel - det er en Samsung Galaxy SIII, som er sånn ca tre år, tror jeg. Og jeg håper jeg kan ha den i ett år til, minst. Heldigvis er antall solgte mobiltelefoner i Norge noe synkende - nå er det ca 1,85 milliner, det var oppe i 2,2 millioner pr år for noen år siden: https://netthandel.no/elektronikkbransjen-2015/

Men ellers - du har rett - jeg har de samme problemene som deg. Kursoren hopper opp i sitatboksen eller i adressefeltet, og store og små bokstaver røres sammen etc. Irriterende!

2 minutter siden, påskelilje skrev:

Men ellers - du har rett - jeg har de samme problemene som deg. Kursoren hopper opp i sitatboksen eller i adressefeltet, og store og små bokstaver røres sammen etc. Irriterende!

Da er nok dette en Samsung Galaxy-funksjon ;)

Annonse

1 time siden, laban skrev:

1 time siden, påskelilje skrev:

Det skjer med meg også! Har ikke tenkt over om det kun er på pc'en på jobb, eller om det også skjer hjemme. Ikke så ofte jeg bruker pc'en hjemme lenger - er mest på mobilen. Bokstavene detter ikke ut når jeg jobber i mail eller Word.

Jeg synes fremdeles det er veldig tungvint å skrive på DOL med mobilen. Særlig det å svare på innlegg (slik jeg gjør nå), blir bare kluss. Det går sånn tålig å opprette ny tråd, og også skrive helt nederst i en tråd (uten "svar på innlegget"), mn jeg holder meg stort sett borte fra å svare direkte, dersom jeg ikke sitter på pc'en.

Jeg har antatt at dette er et DOL-problem, ettersom det er kun fra (en ny og velfungerende) PC jeg opplever dette, og deres erfaringer understreker jo det! Legger inn til webmaster, så får vi se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...