AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 Skrevet 28. mai 2016 En kollega nærmest beskyldte meg idag for å ha stjålet penger fra safen. Det var ubehagelig, også pga måten hn så på meg på og sa det på. Akkurat som at hn prøvde å se på meg om jeg løy eller ikke. Det var tydellg for meg at hn mistenkte meg og evt også 2 andre. Vi treffes igjen i morgen, og jeg luer på hva dere andre evt. ville gjort eller sagt om dere var meg? Anonymkode: fcb9a...f99 0 Siter
frosken Skrevet 28. mai 2016 Skrevet 28. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kollega nærmest beskyldte meg idag for å ha stjålet penger fra safen. Det var ubehagelig, også pga måten hn så på meg på og sa det på. Akkurat som at hn prøvde å se på meg om jeg løy eller ikke. Det var tydellg for meg at hn mistenkte meg og evt også 2 andre. Vi treffes igjen i morgen, og jeg luer på hva dere andre evt. ville gjort eller sagt om dere var meg? Anonymkode: fcb9a...f99 Det kommer an på hva vedkommende sa. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 Skrevet 28. mai 2016 Hvis du ikke har gjort det er det vel bare å overse det... Anonymkode: 2bbea...845 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 28. mai 2016 Skrevet 28. mai 2016 Jeg opplevde på seven eleven i oslo på tur engang, da jeg skulle kjøpe snop, at to politimenn kom inn der og kikket mistenkelig på meg og spanet i hele butikken mens jeg var der. Jeg spurte kassadama om hun hadde tilkalt politiet fordi hun trodde at jeg hadde stjålet noe. Da sa hun : nei. Men har du stjålet noe? Jeg svarte at det hadde jeg ikke. Så betalte jeg og gikk i panikk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 Skrevet 29. mai 2016 Jeg gikk inn på et prøverom en gang, der det hang noen tomme kleshengere. Da jeg gikk ut, ble jeg beskyldt for å stjele, fordi det hang tomme hengere der inne. "Kanskje dere skal begynne å rydde litt bedre før dere beskylder potensielle kunder for å stjele", skulle jeg ønske jeg hadde sagt. Har aldri satt mine bein i den butikken igjen. Anonymkode: e09c7...b91 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 Skrevet 29. mai 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: En kollega nærmest beskyldte meg idag for å ha stjålet penger fra safen. Det var ubehagelig, også pga måten hn så på meg på og sa det på. Akkurat som at hn prøvde å se på meg om jeg løy eller ikke. Det var tydellg for meg at hn mistenkte meg og evt også 2 andre. Vi treffes igjen i morgen, og jeg luer på hva dere andre evt. ville gjort eller sagt om dere var meg? Anonymkode: fcb9a...f99 Jeg ville stirret tilbake, men latt som ingenting. Jeg ville ikke tatt opp temaet uten at hn gjorde det. Det er ingen som kan beskylde noen om de ikke har bevis, så ville tatt det helt med ro. Sikkert en hersketeknikk. Og om hn tar det opp, ville jeg sagt at det ikke har vært i mine tanker, og spurt hvorfor hun er så mistenksom. Anonymkode: e09c7...b91 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. mai 2016 Skrevet 29. mai 2016 Den 28.5.2016 at 16.43, AnonymBruker skrev: En kollega nærmest beskyldte meg idag for å ha stjålet penger fra safen. Det var ubehagelig, også pga måten hn så på meg på og sa det på. Akkurat som at hn prøvde å se på meg om jeg løy eller ikke. Det var tydellg for meg at hn mistenkte meg og evt også 2 andre. Vi treffes igjen i morgen, og jeg luer på hva dere andre evt. ville gjort eller sagt om dere var meg? Anonymkode: fcb9a...f99 Jeg ville ikke gjort noe spesielt, møtt opp som vanlig og antatt at daglig leder håndterte dette videre på sin måte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.