Gå til innhold

Stinker illuminati lang vei...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kommer filmer fra astralplanet, hvordan fungerer det rent teknisk?

Anonymkode: da217...5e9

Det er det som er så fint med astralplan, andre siden og overnaturlige ting - de trenger ikke ta tekniske eller praktiske hensyn overhode.

AnonymBruker
1 hour ago, stjernestøv said:

The new world order. Det er de som styrer verden, mest gjennom media og musikk, og folk tror på alt. Det er Lucifer som står bak. 

Kjøper ikke helt den der med at folk tror på alt... :ph34r:

Anonymkode: 6b047...0b2

Annonse

Madelenemie
12 minutter siden, Trine skrev:

Ok, det syns ikke jeg. Hver gang du har tatt for lite av en medisin blir du unormalt hissig. Det er du nå også.

Hei!

Jeg syns det er ok når stjernestøv blir hissig, tror jeg trykket, liker, for syns mer sunt:-)

Astralplanet får hun ha for seg selv, det deler hun med alt fra prinsenne Martha, til alle mine gale naboer, :-)

Og fra der er det nærmest umulig å svare henne, men sykt er det jo ikke nødvendigvis, det er en fiks ide som svært mange velger å ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...