Gå til innhold

en med downs syndrom kysset meg med tunga inni munnen på klubben.

Anbefalte innlegg

Madelenemie
8 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Jeg visste jo av lærdom at ingen menn kler seg naken forran en person han er forelsket i, uten å ville ha sex. Hvorfor ellers skulle han strippe forran meg som satt i senga... jeg hadde jo lært om sex/kjærlighet før jeg ble 14 år på skolen.

ok

Det hadde nok jeg også, men jeg er dårlig på sånt, og på den tiden var jjeg elendig til å sette teori og kunnskap om noe, dvs overføre dette til en ny situasjon. Jeg strever faktisk fremdeles med det, og derfor møtte for ikke så lenge siden en mann på et slags stein og grustak, og jeg tenkte ikke at det kunne være farlig. Det var ikke farlig, men noen på dol, minnet meg på at det kan det faktisk være, bare treffenoen fra net, på et fremmed sted ingen andre vet om.

Fortsetter under...

Madelenemie
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir du forundret over det?

Anonymkode: dfdad...2c2

Hei!

Fordi de fleste med autisme kan lære noe, men er dårligepå å overføre kunnskapen de kan ha lært i teorien til en reell sitiuasjon, det heter noe på fagspråket, men jeg husker ikke hva, det er i vertfall noe som skaper reelle vansker selv for mennesker som meg med svært gode kognitive evner, men vansker med å overføre kunnskap fra en situasjon til en annen.

Blomsterfluen
34 minutter siden, Madelenemie skrev:

ok

Det hadde nok jeg også, men jeg er dårlig på sånt, og på den tiden var jjeg elendig til å sette teori og kunnskap om noe, dvs overføre dette til en ny situasjon. Jeg strever faktisk fremdeles med det, og derfor møtte for ikke så lenge siden en mann på et slags stein og grustak, og jeg tenkte ikke at det kunne være farlig. Det var ikke farlig, men noen på dol, minnet meg på at det kan det faktisk være, bare treffenoen fra net, på et fremmed sted ingen andre vet om.

Ok. Jeg har ingen vansker med verken det kognitive eller det å lære/å ha teorier og løsninger. Jeg føler meg desverre mer som en einshtein på det å tenke logisk når det gjelder sosialt og løsninger på ting. Dette er ikke selvskryt, det er bare det at jeg er ganske genial på å kunne lære ting. Men jeg er umulig å lære/forstå spansk og andre språk enn engelsk og svensk. Jeg kan bare enkeltord som oui, si og no på de andre språkene enn engelsk og svensk og dansk.

AnonymBruker
34 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Fordi de fleste med autisme kan lære noe, men er dårligepå å overføre kunnskapen de kan ha lært i teorien til en reell sitiuasjon, det heter noe på fagspråket, men jeg husker ikke hva, det er i vertfall noe som skaper reelle vansker selv for mennesker som meg med svært gode kognitive evner, men vansker med å overføre kunnskap fra en situasjon til en annen.

Altså, selv om man har autisme tror jeg man klarer å forstå, så lenge man har normal IQ, hva det betyr hvis en mann kler seg naken forran deg på et hotellromm.

Madelenemie
3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Jeg har ingen vansker med verken det kognitive eller det å lære/å ha teorier og løsninger. Jeg føler meg desverre mer som en einshtein på det å tenke logisk når det gjelder sosialt og løsninger på ting. Dette er ikke selvskryt, det er bare det at jeg er ganske genial på å kunne lære ting. Men jeg er umulig å lære/forstå spansk og andre språk enn engelsk og svensk. Jeg kan bare enkeltord som oui, si og no på de andre språkene enn engelsk og svensk og dansk.

ok

Det er bra:-)

Blomsterfluen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, selv om man har autisme tror jeg man klarer å forstå, så lenge man har normal IQ, hva det betyr hvis en mann kler seg naken forran deg på et hotellromm.

Ja. Jeg har ca 100 i iq og det er normalen. Jeg har ikke utviklingshemning heller. Men evnene mine som å være flink med hendene på tegning og forming, har sviktet fulstendig med årene, og nå driver jeg heller på med 3d animasjon.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...