AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 Skrevet 30. mai 2016 Ofte har jeg lagt merke til jeg blir mere glad og våken (hypomani?) av å være våken gjennom natta.. Jeg kan, når jeg ikke får sove, sprette opp av senga å begynne å vaske huset/klær og rydde i ting jeg ikke har rydda i på flere måneder/år. Jeg er aldri like produktiv når jeg får slike "innfall" på dagen, da går det tregt og jeg gjør ikke mer enn 1 ting, f.eks støvsuger.. Flere som har merket det? Nå skal det sies at jeg er et B-menneske også da.. Anonymkode: d9c9b...ea1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 Skrevet 30. mai 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ofte har jeg lagt merke til jeg blir mere glad og våken (hypomani?) av å være våken gjennom natta.. Jeg kan, når jeg ikke får sove, sprette opp av senga å begynne å vaske huset/klær og rydde i ting jeg ikke har rydda i på flere måneder/år. Jeg er aldri like produktiv når jeg får slike "innfall" på dagen, da går det tregt og jeg gjør ikke mer enn 1 ting, f.eks støvsuger.. Flere som har merket det? Ja, men før eller senere går du på en smell. Anonymkode: 6b043...eeb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Jo, har samme effekt selv og har ikke sovet i natt Men gikk tre døgn uten og det endte med epilepsianfall lørdag kveld (har epilepsi). Så, ja, jeg gikk på trynet... Men er verdt det Anonymkode: 2e1cd...b6b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, men før eller senere går du på en smell. Anonymkode: 6b043...eeb Søvnderivasjon virker antidepressivt. Er det ikke under REMSØVN nivået av serotonin et sted i hjernen synker? Får du ikke søvn unngår du dette fallet. Effekten skal visst kunne holdes ved like, men det er en for ressurskrevende behandling å bli vekket hver gang man går inn i denne søvnfasen. Anonymkode: e01fa...308 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Jeg får fort spinning og pine i hodet. Gikk 2 netter uten en gang (ufrivillig), og da begynte jeg å sjangle og snakke sløvete. Anonymkode: c9e38...0fc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.