Gå til innhold

Eminem har Aspergers

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 7213d...2da

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hater rapp.

Anonymkode: f8d66...2c7

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hater rapp.

Hva liker du da? Oprah?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva liker du da? Oprah?

Råkk og/eller roll, vel.

Gjest Gargamel
Skrevet

Han er kjent for å være introvert og litt rar men tross alt hadde han kone, barn og jobb før han slo gjennom. I tillegg har han manøvrert seg fra bortimot den verste oppveksten usa kan by på til platekontrakt og superstjernestatus. I motsetning til Michael Jackson (som var mye rarere) har Eminem karret seg opp helt selv.

Derfor tror jeg ikke på det. Skal man tro tekstene hans har ham herpes, hiv, hjerneskade og penis på størrelse med en peanøtt (pga stoffmisbruk) , for å nevne noe. Altså skal man ikke tro tekstene. Han er en sterkere kandidat for aspergers enn hva Putin er, det skal han ha. Kanskje han har en veldig mild form?

Blomsterfluen
Skrevet

Det er jammen kult at Eminem er født på samme måned og dato som meg. Og for ett sammentreff at han har ASD sån som jeg også har.

Skrevet

Når man skriver en sangtekst (lyrikk) så er det gjerne mye innlevelse. Da kan man fremstå på en måte som er helt ulik slik omverdenen oppfatter en.

Skrevet
3 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Det er jammen kult at Eminem er født på samme måned og dato som meg. Og for ett sammentreff at han har ASD sån som jeg også har.

Ja det var litt rart egentlig

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hater rapp.

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hater rapp.

Ja men han hadde  Asperger.

AnonymBruker
Skrevet

loool, ikke søren om han har asperger, selv etter disse slappe kriteriene i usa har han neppe Asperger. om en psykolog eller psykiater har satt Asperger på han, er denne personen særdeles slapp, man merker ingen ting unormalt på Eminem, ikke ett snev av asperger. snakk om en fyr som skal sykeliggjøre seg selv. er vel ca 10 ganger så mange som blir diagnotisert med ADHD eller Asperger i USA, så er lett for kjendiser om de kjenner på noen lette problemer å gå til en psykolog å betale for å få en diagnose.

Anonymkode: e0da6...c9f

Skrevet
10 minutes ago, AnonymBruker said:

loool, ikke søren om han har asperger, selv etter disse slappe kriteriene i usa har han neppe Asperger. om en psykolog eller psykiater har satt Asperger på han, er denne personen særdeles slapp, man merker ingen ting unormalt på Eminem, ikke ett snev av asperger. snakk om en fyr som skal sykeliggjøre seg selv. er vel ca 10 ganger så mange som blir diagnotisert med ADHD eller Asperger i USA, så er lett for kjendiser om de kjenner på noen lette problemer å gå til en psykolog å betale for å få en diagnose.

Anonymkode: e0da6...c9f

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Wretch skrev:

Case closed.

Skrevet (endret)

Dette var en merkelig rotete tråd, veldig tynn. Det ble sagt her at denne personen Eminem , kjenner ikke personen har aldri hørt om han en gang, så  jeg kan vil ikke spekulere i  om han har AS.  Men når noen sier her at ikke han kan ha AS fordi det ikke er noe unormalt med han, og da tenker vel personen her på synlige trekk. Men han trenger jo  ikke ha noen unormale  synlige trekk for å ha AS.

Endret av FGT
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, FGT skrev:

Dette var en merkelig rotete tråd, veldig tynn. Det ble sagt her at denne personen Eminem , kjenner ikke personen har aldri hørt om han en gang, så  jeg kan vil ikke spekulere i  om han har AS.  Men når noen sier her at ikke han kan ha AS fordi det ikke er noe unormalt med han, og da tenker vel personen her på synlige trekk. Men han trenger jo  ikke ha noen unormale  synlige trekk for å ha AS.

Har han ikke det har han neppe AS.

Skrevet
5 minutes ago, FGT said:

Ingen her kan stille noen diagnose eller avkrefte en diagnose, men når du ser hvordan Eminem ter seg, så virker det bare merkelig med asperger. Han virker "motsatt" av asperger.

Skrevet

Tror ikke cyco miko fra suicidal tendencies er schizofren heller. Tror ikke folk i populærkulturen er så nøye med hvilke ord de bruker.

Skrevet

Innen kunst er det psyke tiltrekkende utrykk. Det er litt fremelsket. Noen som blir psyke kan blomstre kunstnerisk, i alle fall i forhold til i normal tilstand, og resultatene av dette over århundrer har kanskje satt noen retningslinjer for kunst.

motorPrøysen
Skrevet

Eminem har ikke Aspergers, men han har poetic license til å bruke det som metafor i en låt. Alt som sies i en rap-låt bør ikke tas bokstavelig.

Skrevet
10 timer siden, Wretch skrev:

Ingen her kan stille noen diagnose eller avkrefte en diagnose, men når du ser hvordan Eminem ter seg, så virker det bare merkelig med asperger. Han virker "motsatt" av asperger.

Hva er motsatt av Asperger ?

Gjest Gargamel
Skrevet
19 minutter siden, FGT skrev:

Hva er motsatt av Asperger ?

Blomsterfinn 

Madelenemie
Skrevet
Den 5/31/2016 at 8.06, Gargamel skrev:

Han er kjent for å være introvert og litt rar men tross alt hadde han kone, barn og jobb før han slo gjennom. I tillegg har han manøvrert seg fra bortimot den verste oppveksten usa kan by på til platekontrakt og superstjernestatus. I motsetning til Michael Jackson (som var mye rarere) har Eminem karret seg opp helt selv.

Derfor tror jeg ikke på det. Skal man tro tekstene hans har ham herpes, hiv, hjerneskade og penis på størrelse med en peanøtt (pga stoffmisbruk) , for å nevne noe. Altså skal man ikke tro tekstene. Han er en sterkere kandidat for aspergers enn hva Putin er, det skal han ha. Kanskje han har en veldig mild form?

ok,

ikke vet jeg,

men ektefelle barn og jobb kan man ha selv om man har asperger, 

og som min pensjonerte psykiater sa:

Man tar mindre skade av vold overgrep og voldtekt:lol:

Grunn: Den mumlet min pensjonerte psykiater,

Forstod: det gjorde jeg, stikkordene er, tenker mer på en ting, nytt fokus= helt nytt fokus, liker ikke snakke om følelser, har lettere for å gå videre, er løsningsorientert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...