AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 Skrevet 30. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 7213d...2da Hater rapp. Anonymkode: f8d66...2c7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 Skrevet 30. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hater rapp. Anonymkode: f8d66...2c7 Hva liker du da? Oprah? Anonymkode: 7213d...2da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 Skrevet 30. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva liker du da? Oprah? Anonymkode: 7213d...2da Råkk og/eller roll, vel. Anonymkode: f8d66...2c7 1 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Han er kjent for å være introvert og litt rar men tross alt hadde han kone, barn og jobb før han slo gjennom. I tillegg har han manøvrert seg fra bortimot den verste oppveksten usa kan by på til platekontrakt og superstjernestatus. I motsetning til Michael Jackson (som var mye rarere) har Eminem karret seg opp helt selv. Derfor tror jeg ikke på det. Skal man tro tekstene hans har ham herpes, hiv, hjerneskade og penis på størrelse med en peanøtt (pga stoffmisbruk) , for å nevne noe. Altså skal man ikke tro tekstene. Han er en sterkere kandidat for aspergers enn hva Putin er, det skal han ha. Kanskje han har en veldig mild form? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Det er jammen kult at Eminem er født på samme måned og dato som meg. Og for ett sammentreff at han har ASD sån som jeg også har. 0 Siter
Wretch Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Når man skriver en sangtekst (lyrikk) så er det gjerne mye innlevelse. Da kan man fremstå på en måte som er helt ulik slik omverdenen oppfatter en. 0 Siter
FGT Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 3 timer siden, Blomsterfluen skrev: Det er jammen kult at Eminem er født på samme måned og dato som meg. Og for ett sammentreff at han har ASD sån som jeg også har. Ja det var litt rart egentlig 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hater rapp. Anonymkode: f8d66...2c7 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hater rapp. Anonymkode: f8d66...2c7 Ja men han hadde Asperger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 loool, ikke søren om han har asperger, selv etter disse slappe kriteriene i usa har han neppe Asperger. om en psykolog eller psykiater har satt Asperger på han, er denne personen særdeles slapp, man merker ingen ting unormalt på Eminem, ikke ett snev av asperger. snakk om en fyr som skal sykeliggjøre seg selv. er vel ca 10 ganger så mange som blir diagnotisert med ADHD eller Asperger i USA, så er lett for kjendiser om de kjenner på noen lette problemer å gå til en psykolog å betale for å få en diagnose. Anonymkode: e0da6...c9f 0 Siter
Wretch Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 10 minutes ago, AnonymBruker said: loool, ikke søren om han har asperger, selv etter disse slappe kriteriene i usa har han neppe Asperger. om en psykolog eller psykiater har satt Asperger på han, er denne personen særdeles slapp, man merker ingen ting unormalt på Eminem, ikke ett snev av asperger. snakk om en fyr som skal sykeliggjøre seg selv. er vel ca 10 ganger så mange som blir diagnotisert med ADHD eller Asperger i USA, så er lett for kjendiser om de kjenner på noen lette problemer å gå til en psykolog å betale for å få en diagnose. Anonymkode: e0da6...c9f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 3 minutter siden, Wretch skrev: Case closed. Anonymkode: f8d66...2c7 0 Siter
FGT Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 (endret) Dette var en merkelig rotete tråd, veldig tynn. Det ble sagt her at denne personen Eminem , kjenner ikke personen har aldri hørt om han en gang, så jeg kan vil ikke spekulere i om han har AS. Men når noen sier her at ikke han kan ha AS fordi det ikke er noe unormalt med han, og da tenker vel personen her på synlige trekk. Men han trenger jo ikke ha noen unormale synlige trekk for å ha AS. Endret 31. mai 2016 av FGT 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 5 minutter siden, FGT skrev: Dette var en merkelig rotete tråd, veldig tynn. Det ble sagt her at denne personen Eminem , kjenner ikke personen har aldri hørt om han en gang, så jeg kan vil ikke spekulere i om han har AS. Men når noen sier her at ikke han kan ha AS fordi det ikke er noe unormalt med han, og da tenker vel personen her på synlige trekk. Men han trenger jo ikke ha noen unormale synlige trekk for å ha AS. Har han ikke det har han neppe AS. Anonymkode: f8d66...2c7 0 Siter
Wretch Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 5 minutes ago, FGT said: Dette var en merkelig rotete tråd, veldig tynn. Det ble sagt her at denne personen Eminem , kjenner ikke personen har aldri hørt om han en gang, så jeg kan vil ikke spekulere i om han har AS. Men når noen sier her at ikke han kan ha AS fordi det ikke er noe unormalt med han, og da tenker vel personen her på synlige trekk. Men han trenger jo ikke ha noen unormale synlige trekk for å ha AS. Ingen her kan stille noen diagnose eller avkrefte en diagnose, men når du ser hvordan Eminem ter seg, så virker det bare merkelig med asperger. Han virker "motsatt" av asperger. 0 Siter
Inner self Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Tror ikke cyco miko fra suicidal tendencies er schizofren heller. Tror ikke folk i populærkulturen er så nøye med hvilke ord de bruker. 0 Siter
Wretch Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Innen kunst er det psyke tiltrekkende utrykk. Det er litt fremelsket. Noen som blir psyke kan blomstre kunstnerisk, i alle fall i forhold til i normal tilstand, og resultatene av dette over århundrer har kanskje satt noen retningslinjer for kunst. 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 1. juni 2016 Skrevet 1. juni 2016 Eminem har ikke Aspergers, men han har poetic license til å bruke det som metafor i en låt. Alt som sies i en rap-låt bør ikke tas bokstavelig. 0 Siter
FGT Skrevet 1. juni 2016 Skrevet 1. juni 2016 10 timer siden, Wretch skrev: Ingen her kan stille noen diagnose eller avkrefte en diagnose, men når du ser hvordan Eminem ter seg, så virker det bare merkelig med asperger. Han virker "motsatt" av asperger. Hva er motsatt av Asperger ? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 1. juni 2016 Skrevet 1. juni 2016 19 minutter siden, FGT skrev: Hva er motsatt av Asperger ? Blomsterfinn 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. juni 2016 Skrevet 1. juni 2016 Den 5/31/2016 at 8.06, Gargamel skrev: Han er kjent for å være introvert og litt rar men tross alt hadde han kone, barn og jobb før han slo gjennom. I tillegg har han manøvrert seg fra bortimot den verste oppveksten usa kan by på til platekontrakt og superstjernestatus. I motsetning til Michael Jackson (som var mye rarere) har Eminem karret seg opp helt selv. Derfor tror jeg ikke på det. Skal man tro tekstene hans har ham herpes, hiv, hjerneskade og penis på størrelse med en peanøtt (pga stoffmisbruk) , for å nevne noe. Altså skal man ikke tro tekstene. Han er en sterkere kandidat for aspergers enn hva Putin er, det skal han ha. Kanskje han har en veldig mild form? ok, ikke vet jeg, men ektefelle barn og jobb kan man ha selv om man har asperger, og som min pensjonerte psykiater sa: Man tar mindre skade av vold overgrep og voldtekt Grunn: Den mumlet min pensjonerte psykiater, Forstod: det gjorde jeg, stikkordene er, tenker mer på en ting, nytt fokus= helt nytt fokus, liker ikke snakke om følelser, har lettere for å gå videre, er løsningsorientert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.