Gå til innhold

Hva slags hvit/gulost foretrekker du?

Hva slags hvit/gulost foretrekker du?  

11 stemmer

1. 1. Hva slags hvit/gulost foretrekker du?

• First Price
      0
    • Synnøve Finden
      0
    • Rema 1000
      1
    • Norvegia
      5
    • Det skal være Jarlsberg, vel
      5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Madelenemie
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den så dyr ut.

Anonymkode: 146ec...352

:-)

Ja den er jo dyr kanskje, men den smaker så godt at da får man prøve spare på noe annet:-)

Den smaker så godt at jeg som ikke tåler verken melk eller gluten, spiser den:-) Den er altså uimotståelig :wub:

24 minutter siden, Madelenemie skrev:

Ja den er jo dyr kanskje, men den smaker så godt at da får man prøve spare på noe annet:-)

Den smaker så godt at jeg som ikke tåler verken melk eller gluten, spiser den:-) Den er altså uimotståelig :wub:

Inspirert av deg kjøpte jeg faktisk denne i går, og prøvde den til kveldsmaten. Enig i at den var god, men forventet noe skarpere smak av geitost. Måtte sjekke om det var en blandingsost. Men som sagt - absolutt godkjent pluss :).

Madelenemie
2 minutter siden, Xtra skrev:

Inspirert av deg kjøpte jeg faktisk denne i går, og prøvde den til kveldsmaten. Enig i at den var god, men forventet noe skarpere smak av geitost. Måtte sjekke om det var en blandingsost. Men som sagt - absolutt godkjent pluss :).

Hadde selv lite forventinger, spiser en del feta av geitost, og den er jo like mild som annen feta.

Men konsistensen liker jeg også, den brekker så lett og smelter på en annen måte i munnen:-)

Gøy du likte den:-)

Annonse

Den 31. mai 2016 at 15.24, Madelenemie skrev:

Denne kjøper vi:

medium.png?_encoded=2f3078302f35372f2939

det er full enighet i vår familie om at denne gulosten er best, !

Den er da ikke gul, men hvit. Og hvit geitost kan ikke direkte sammenlignes med de som er laget av kumelk. Hverken på smak, konsistens eller farge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...