Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Nå er det så varmt at jeg ikke orker annet enn å sitte stille i skyggen eller inne. Det er skikkelig kjedelig. Jeg liker ikke at det er så varmt som nå. Hva gjør dere andre når gradestokken nærmer seg 30 grader?

Sitter i partyteltet litt men inne og, orker ikke sitte i solen. 

påskelilje

Har sittet inne på jobb i hele dag, men nå skal jeg hjem og få meg en time på verandaen i varmen :-) Jeg elsker varme og elsker å sole meg! I ettermiddag skal jeg være taxisjåfør mellom treninger, skole og kamp, men jeg håper at når kampen starter, at det er sol der :-)

I morgen har jeg fri, og skal forhåpentligvis sole meg et par timer på verandaen!

Nicklusheletida
11 minutter siden, Trine skrev:

Nå er det så varmt at jeg ikke orker annet enn å sitte stille i skyggen eller inne. Det er skikkelig kjedelig. Jeg liker ikke at det er så varmt som nå. Hva gjør dere andre når gradestokken nærmer seg 30 grader?

Er på jobb som vanlig :) Hadde jeg hatt fri, skulle jeg ikke ha klaget på varmen. Det er i hvert fall helt sikkert :)

Annonse

4 minutter siden, påskelilje skrev:

Har sittet inne på jobb i hele dag, men nå skal jeg hjem og få meg en time på verandaen i varmen :-) Jeg elsker varme og elsker å sole meg! I ettermiddag skal jeg være taxisjåfør mellom treninger, skole og kamp, men jeg håper at når kampen starter, at det er sol der :-)

I morgen har jeg fri, og skal forhåpentligvis sole meg et par timer på verandaen!

Jeg blir uvel når det er så varmt. 15 grader er passe ;) Håper du får litt sol på verandaen i morgen da :)

6 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Er på jobb som vanlig :) Hadde jeg hatt fri, skulle jeg ikke ha klaget på varmen. Det er i hvert fall helt sikkert :)

Men det går jo ikke an å gjøre noe. Holdt jo på å koke bare av å gå ut med søppla. Så blir jeg slapp og uvel, samtidig som jeg blir rastløs. Så hva kan man finne på når det er så varmt at det ikke går an å gjøre noe?

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja her er det sikkert friskere enn der, elva er stor nå. 

Kommer vel masse smeltevann fra fjellet nå som gjør at elva blir stor. Vet ikke hvordan det er ved elva her nå. Men vannet er sikkert så kaldt at jeg bare kan putte en hånd uti og bli avkjølt ;)

påskelilje
8 minutter siden, Trine skrev:

Men det går jo ikke an å gjøre noe. Holdt jo på å koke bare av å gå ut med søppla. Så blir jeg slapp og uvel, samtidig som jeg blir rastløs. Så hva kan man finne på når det er så varmt at det ikke går an å gjøre noe?

Helt enig med NIckløs. Ikke klag!

Gå en tur i skogen/ved sjøen/ved elva, sett deg i skyggen, ta et blaut håndkle på hodet, drikk kaldt vann eller spis is.

Basta bom!

Annonse

7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Unnskyld at jeg sier det, men nå synes jeg det blir vel mye negativitet på dol når det til og med klages over finværet. Er det mulig å forsøke en liten stund å tenke noen positive tanker ?

Jeg var fornøyd nok på morgenen i dag da det var 15-16 grader, men det er bare å beklage at jeg ikke syns det er noe gøy å være kvalm og slapp ;)

stjernestøv

Kommer vel masse smeltevann fra fjellet nå som gjør at elva blir stor. Vet ikke hvordan det er ved elva her nå. Men vannet er sikkert så kaldt at jeg bare kan putte en hånd uti og bli avkjølt ;)

Ja så regnet det så voldsomt i går. Tror ikke jeg ville puttet hånden i denne elven. 

Et øyeblikk siden, påskelilje skrev:

Helt enig med NIckløs. Ikke klag!

Gå en tur i skogen/ved sjøen/ved elva, sett deg i skyggen, ta et blaut håndkle på hodet, drikk kaldt vann eller spis is.

Basta bom!

Det går ikke an å gå i skogen når det er så varmt som nå. Drikker kaldt vann. Har ikke is. Tør ikke sette meg i bilen for å kjøre til hverken butikken eller elva for der er det sikkert minst 50 grader nå ;)

Så sånn er det. Hvorfor er det greit å klage over kulda, men ikke varmen?

påskelilje

Det går ikke an å gå i skogen når det er så varmt som nå. Drikker kaldt vann. Har ikke is. Tør ikke sette meg i bilen for å kjøre til hverken butikken eller elva for der er det sikkert minst 50 grader nå ;)

Hadde vi hatt tre uker med hetebølge, så hadde det tjo vært greit. Men nå kommer jo endelig varmen etter vinteren og våren, og det er noe negativt og depressivt og pessimistisk med å klage over et værskifte med en gang det kommer. Synes jeg.

Nicklusheletida

" Hvorfor er det greit å klage over kulda, men ikke varmen  ? "

Generelt er det for mye klaging og da tenkte jeg ikke på deg spesielt. Det er 17 mai, det er jul, det er kulde, det er varme, det er hverdager, det er helger, vanskelig å sitte, vanskelig å gå, vanskelig å kjøre bil,  fælt, grusomt, kjedelig osv osv.

Det må da gå an å prøve tenke litt positivt på noe også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...