Gå til innhold

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

" Hvorfor er det greit å klage over kulda, men ikke varmen  ? "

Generelt er det for mye klaging og da tenkte jeg ikke på deg spesielt. Det er 17 mai, det er jul, det er kulde, det er varme, det er hverdager, det er helger, vanskelig å sitte, vanskelig å gå, vanskelig å kjøre bil,  fælt, grusomt, kjedelig osv osv.

Det må da gå an å prøve tenke litt positivt på noe også :)

Og det hadde jeg kanskje klart om hjernen min fungerte normalt ;) 

Fortsetter under...

AnonymBruker
16 minutter siden, Trine skrev:

Det går ikke an å gå i skogen når det er så varmt som nå. Drikker kaldt vann. Har ikke is. Tør ikke sette meg i bilen for å kjøre til hverken butikken eller elva for der er det sikkert minst 50 grader nå ;)

Så sånn er det. Hvorfor er det greit å klage over kulda, men ikke varmen?

Så varmt er det da ikke. 24-25 er ikke så mye. Vent til det blir godt over 30!

Anonymkode: 7592f...914

Madelenemie
1 time siden, Trine skrev:

Nå er det så varmt at jeg ikke orker annet enn å sitte stille i skyggen eller inne. Det er skikkelig kjedelig. Jeg liker ikke at det er så varmt som nå. Hva gjør dere andre når gradestokken nærmer seg 30 grader?

Hei!

Jeg liker at det er varmt,

I dag har jeg hatt en lat dag, fordi langhelg med klatring og dyrepark var slitsomt.

Jeg trengte bare tid for meg selv,

Men uavhengig av det, om jeg planter og lager hage, sitter jeg sjelden i hagen.

Så rent teoretisk kunne vi mest fornuftig asfaltert hele hagen, eller latt den gro igjen.

Jeg liker å plante, se at det vokser men jeg er ikke flink på å sitte der og nyte det, og det bør man kunne,

men kanskje får jeg det til neste år, eller på sensommeren

2 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Jeg liker at det er varmt,

I dag har jeg hatt en lat dag, fordi langhelg med klatring og dyrepark var slitsomt.

Jeg trengte bare tid for meg selv,

Men uavhengig av det, om jeg planter og lager hage, sitter jeg sjelden i hagen.

Så rent teoretisk kunne vi mest fornuftig asfaltert hele hagen, eller latt den gro igjen.

Jeg liker å plante, se at det vokser men jeg er ikke flink på å sitte der og nyte det, og det bør man kunne,

men kanskje får jeg det til neste år, eller på sensommeren

Jeg klarer heller ikke sitte og nyte. Jeg prøver å vinne over løvetann som vokser overalt nå, men i dag har det vært så varmt at jeg ikke har klart å gjøre noe.

Hehe, asfalt hadde vært lurt ;)

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Trine skrev:

Jeg klarer heller ikke sitte og nyte. Jeg prøver å vinne over løvetann som vokser overalt nå, men i dag har det vært så varmt at jeg ikke har klart å gjøre noe.

Hehe, asfalt hadde vært lurt ;)

Les en bok i skyggen.

Anonymkode: 7592f...914

3 timer siden, tonie skrev:

Jeg har gått 8,5 km i dag. Anbefales helt klart ikke i denne varmen, men dusjen etterpå var ubeskrivelig god!:)

Spenstig ;) Jeg gikk 3,5 km før varmen tok over, så må jeg sikkert ut en tur om det blir litt kjøligere på kvelden.

Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Fikk kjølt deg litt ned da :) Jeg har svettet mye i dag, men orker ikke dusje nå. Har angst :( 

Ja, det var litt merkelig for det var iskaldt rundt anklene, men alikevel så ble jeg ikke mer kald på resten av kroppen.

Du kan dusje i morgen, litt svette har aldri tatt livet av noen ;) Har du mer angst enn vanlig?

Annonse

stjernestøv
Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Ja, det var litt merkelig for det var iskaldt rundt anklene, men alikevel så ble jeg ikke mer kald på resten av kroppen.

Du kan dusje i morgen, litt svette har aldri tatt livet av noen ;) Har du mer angst enn vanlig?

Ok. Kan tenke meg det var kaldt å stå i ja. 

Ja får dusje i morgen, har mer angst enn vanlig. Tror jeg har vært for mye på vift i dag + at jeg trodde jeg var besatt i natt. 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Kan tenke meg det var kaldt å stå i ja. 

Ja får dusje i morgen, har mer angst enn vanlig. Tror jeg har vært for mye på vift i dag + at jeg trodde jeg var besatt i natt. 

Ja, men det var sånn deilig kaldt. Orket ikke gå lenger enn til anklene da. Ikke akkurat badetemp.

Hehe, på vift ;) Å tro man er besatt kan vel gi enhver angst. Håper angsten slipper litt snart da. Må være slitsomt å gå og være så redd.

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Ja, men det var sånn deilig kaldt. Orket ikke gå lenger enn til anklene da. Ikke akkurat badetemp.

Hehe, på vift ;) Å tro man er besatt kan vel gi enhver angst. Håper angsten slipper litt snart da. Må være slitsomt å gå og være så redd.

Godt å kjøle ned bena litt sikkert :) 

Jepp. Har alt tatt en vival, tror jeg tar en til. 

mariaflyfly
7 timer siden, Trine skrev:

Hva gjør dere andre når gradestokken nærmer seg 30 grader?

Tar på meg verneombudshatten for å filleriste Undervisningsbygg. Det er 28 grader på arbeidsrommet, og det skjer hver bidige gang gradestokken kryper opp over 22 grader. Ved 20 grader ute er det svale 26 grader der inne. :angry:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...