Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 31.5.2016 at 22.36, mariaflyfly skrev:

Tar på meg verneombudshatten for å filleriste Undervisningsbygg. Det er 28 grader på arbeidsrommet, og det skjer hver bidige gang gradestokken kryper opp over 22 grader. Ved 20 grader ute er det svale 26 grader der inne. :angry:

Hahaha...jeg har hatt noen jobber for undervisningsbygg. Der er det kun en ting som gjelder: Spare, spare, spare.

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Try harder. Eller gjør noe som interesserer deg.

Anonymkode: 3308a...352

Klarer ikke prøve hardere! Det er ikke så lett når man ikke har kontroll over hjernen eller hva den ønsker å fokusere på ;) Jeg gjorde noe som interesserer meg i dag, men kan ikke flytte på fjellet heller ;) Selv om temperaturen er fin der.

2 minutter siden, mariaflyfly skrev:

De er høyt oppe på hatlista mi!

I dag runda for øvrig temperaturen 30 grader der inne.

Ikke bare må folk jobbe i slike temperaturer. Jeg har måtte jobbe på kryploft i sommervarmen og da er 30 grader plutselig ingenting. Men barn skal jo gjerne lære noe og det nytter jo ikke i en slik varme. Ikke misforstå altså, jeg føler med deg. Det er virkelig ikke lett å gjøre en god jobb i slike temperaturer. Det er vel ikke lov heller?

Annonse

3 minutter siden, frosken skrev:

Hmmm.... hos oss er det ingen som har kommet på ideen om å klage foreløpig ;-)

Uten at det har noe som helst med saken å gjøre, men hadde det ikke vært for denne varmen så hadde jeg ikke funnet det ut. Vet du at du har en egen stein i trappa på Gaustatoppen?

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du klarer sikkert å lese en halv side om dagen. :D

Anonymkode: 7592f...914

Ikke når det er så varmt som nå ;) Uansett, hva skal jeg med å lese en halv side hver dag? Dagen etter har jeg jo uansett glemt det jeg leste.

5 minutter siden, Trine skrev:

Uten at det har noe som helst med saken å gjøre, men hadde det ikke vært for denne varmen så hadde jeg ikke funnet det ut. Vet du at du har en egen stein i trappa på Gaustatoppen?

Hæ? Da må jeg jo nesten komme meg dit en tur;-) Jeg har for øvrig begynt å planlegge sommerferie i dag - har funnet ut at det går an å reise til Sognefjellet for å gå på ski:-)

Et øyeblikk siden, frosken skrev:

Hæ? Da må jeg jo nesten komme meg dit en tur;-) Jeg har for øvrig begynt å planlegge sommerferie i dag - har funnet ut at det går an å reise til Sognefjellet for å gå på ski:-)

De har laget en enorm steintrapp ute. På et av trinnene står det Frosken :D Tenkte på deg og tenkte jeg skulle ta bilde av den, men så kom jeg på at jeg ikke får til å legge ut bilder her fordi filene er altfor store og jeg ikke vet hvordan jeg komprimerer. Men det er jo enda bedre om du tar deg en tur selv for å se ;)

Oi, hmm, da må jeg sjekke ut Sognefjell. I fjor sommer gikk jeg på ski i Aurland, men tror snøen lå spesielt lenge i fjor.

Annonse

On 31.5.2016 at 7:17 PM, Trine said:

Spenstig ;) Jeg gikk 3,5 km før varmen tok over, så må jeg sikkert ut en tur om det blir litt kjøligere på kvelden.

Spenstig? Dustete er ordet, men jeg trodde det bare skulle bli en kort spasertur. Skulle bare gå til og fra et møte istedenfor å kjøre.  Flinkisanfall. Meget vellykka! Kom for sent og fikk nesten heteslag, haha!

I dag kjører jeg til og fra alt. Med air condition. 

13 timer siden, frosken skrev:

Du er gæren. Liker jo selv å gå på ski, men ikke i sommerferien, nei egentlig ikke mellom april og november.

29 minutter siden, Xtra skrev:

Du er gæren. Liker jo selv å gå på ski, men ikke i sommerferien, nei egentlig ikke mellom april og november.

Jeg fikk jo ødelagt store deler av skisesongen som følge av noen gigantiske trykksår på hælene! Hele påsken røyk og tiden etterpå også. Først nå hælene er ok igjen. Dessuten ser jeg for meg at det går an å gå noen fotturer også;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...