Blomsterfluen Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Når jeg ble sint og de la meg på gulvet, ertet og mobbet personalguttene meg og kallte meg "pingle" mot min vilje, og lokket meg til å synge selvmordssangen "i wana sink to the bottom with you" og så lo de av meg mens de holdt meg fast. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 10 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Når jeg ble sint og de la meg på gulvet, ertet og mobbet personalguttene meg og kallte meg "pingle" mot min vilje, og lokket meg til å synge selvmordssangen "i wana sink to the bottom with you" og så lo de av meg mens de holdt meg fast. Ja enkelte folk er bare tragiske, men en gang slår karma tilbake. 1 Siter
Wretch Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Det virker veldig trist å bo som du gjør. Kanskje du kan finne en bolig innen psykiatri i stedet. Det stedet du bor nå virker til å hemme utviklingen din. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 31. mai 2016 Forfatter Skrevet 31. mai 2016 33 minutter siden, Wretch skrev: Det virker veldig trist å bo som du gjør. Kanskje du kan finne en bolig innen psykiatri i stedet. Det stedet du bor nå virker til å hemme utviklingen din. Jeg bodde på barneboligen til jeg var 16 år. Nå bor jeg på en "snill" omsorgsbolig institusjon. Der er alle personalene snille og godhjertede. 0 Siter
Wretch Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Ja, det er jo halve livet siden, men hva vet jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.