stjernestøv Skrevet 1. juni 2016 Skrevet 1. juni 2016 Når du ser filmer, føler du det blir en del av virkeligheten da? Eller er det bare meg? Spesielt filmer med demoner i, det blir så nært. Må slutte å se sånne filmer, det forstår jeg jo. Åndelig sett så drar det meg ned på lavere plan, og det merkes. Får høre litt musikk, prøve å komme meg opp igjen. 0 Siter
slabbedask Skrevet 1. juni 2016 Skrevet 1. juni 2016 13 minutter siden, stjernestøv skrev: Når du ser filmer, føler du det blir en del av virkeligheten da? Nei. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juni 2016 Forfatter Skrevet 1. juni 2016 3 minutter siden, slabbedask skrev: Nei. Neivel Jeg er sikkert litt sensitiv for tiden. Da begrenser det seg jo hva man kan se på. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juni 2016 Forfatter Skrevet 1. juni 2016 Men tror nok alle blir påvirket av filmer de ser, så unormalt er det jo ikke. 0 Siter
Janus30 Skrevet 1. juni 2016 Skrevet 1. juni 2016 2 timer siden, stjernestøv skrev: Men tror nok alle blir påvirket av filmer de ser, så unormalt er det jo ikke. Mye mulig. Det går imidlertid et skille mellom de som tar filmen som fiksjon og de som tror det er virkeligheten man ser på skjermen. 0 Siter
Inner self Skrevet 1. juni 2016 Skrevet 1. juni 2016 Da jeg var psykotisk, så var det plagsomt med film. Men nå som jeg er ganske upsykotisk kan jeg se de fleste filmer, uten å bli skremt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2016 Skrevet 2. juni 2016 12 timer siden, stjernestøv skrev: Når du ser filmer, føler du det blir en del av virkeligheten da? Eller er det bare meg? Spesielt filmer med demoner i, det blir så nært. Må slutte å se sånne filmer, det forstår jeg jo. Åndelig sett så drar det meg ned på lavere plan, og det merkes. Får høre litt musikk, prøve å komme meg opp igjen. Kan jo lett bli oppslukt av en film og mer eller mindre leve seg inn i den, men da er det ikke filmer om ånder og aliens og demoner og sånt nei, men filmer med mer sannsynlig handling. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Skrevet 2. juni 2016 6 timer siden, Lillemus skrev: Kan jo lett bli oppslukt av en film og mer eller mindre leve seg inn i den, men da er det ikke filmer om ånder og aliens og demoner og sånt nei, men filmer med mer sannsynlig handling. Noen ganger står det "Basert på en sann historie". 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Skrevet 2. juni 2016 12 timer siden, Inner self skrev: Da jeg var psykotisk, så var det plagsomt med film. Men nå som jeg er ganske upsykotisk kan jeg se de fleste filmer, uten å bli skremt. Ok, ja det er vel noe med det og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Skrevet 2. juni 2016 14 timer siden, Janus30 skrev: Mye mulig. Det går imidlertid et skille mellom de som tar filmen som fiksjon og de som tror det er virkeligheten man ser på skjermen. Ok. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 2. juni 2016 Skrevet 2. juni 2016 18 timer siden, stjernestøv skrev: Når du ser filmer, føler du det blir en del av virkeligheten da? Eller er det bare meg? Spesielt filmer med demoner i, det blir så nært. Må slutte å se sånne filmer, det forstår jeg jo. Åndelig sett så drar det meg ned på lavere plan, og det merkes. Får høre litt musikk, prøve å komme meg opp igjen. Når det gjelder filmer jeg finner ekstra gode kan jeg nesten tro de er en del av virkeligheten, for en stund. Men dette gjelder definitivt ikke filmer om demoner eller annen sci-fi. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Skrevet 2. juni 2016 8 minutter siden, Xtra skrev: Når det gjelder filmer jeg finner ekstra gode kan jeg nesten tro de er en del av virkeligheten, for en stund. Men dette gjelder definitivt ikke filmer om demoner eller annen sci-fi. Ok. Jeg tror det er virkelig da. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2. juni 2016 Skrevet 2. juni 2016 Nei, jeg klarer ikke leve meg inn i det og blir aldri redd. Husker min x ble redd. Satt med store øyne, ble urolig, gjemte ansiktet sitt eller gikk vekk fra skjermen en tur. Jeg satt der like rolig og lo av han. Jeg klarer ikke bli redd og synes slike filmer er uinteresante. Men det jeg lever meg inn i er mer virkelighetsnære filmer, litt triste filmer. Da kommer tårene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Skrevet 2. juni 2016 13 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Nei, jeg klarer ikke leve meg inn i det og blir aldri redd. Husker min x ble redd. Satt med store øyne, ble urolig, gjemte ansiktet sitt eller gikk vekk fra skjermen en tur. Jeg satt der like rolig og lo av han. Jeg klarer ikke bli redd og synes slike filmer er uinteresante. Men det jeg lever meg inn i er mer virkelighetsnære filmer, litt triste filmer. Da kommer tårene. Jeg liker filmer fra virkeligheten. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2. juni 2016 Skrevet 2. juni 2016 15 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg liker filmer fra virkeligheten. Og da regner med vi har forskjellig syn på hva det er 3 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Skrevet 2. juni 2016 1 minutt siden, Nicklusheletida skrev: Og da regner med vi har forskjellig syn på hva det er Mener liker filmer fra din "virkelighet" jeg og 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 Skrevet 2. juni 2016 Er ikke så lurt å se på skrekkfilmer etc. når man sliter. Selv ser jeg bare på komedier, humor, naturprogram og sport :). Anonymkode: 2f0d8...9d1 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Skrevet 2. juni 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke så lurt å se på skrekkfilmer etc. når man sliter. Selv ser jeg bare på komedier, humor, naturprogram og sport :). Anonymkode: 2f0d8...9d1 Ja det er vel best å holde seg unna Det er bare så spennende og skummelt, får vel et kick av det. 0 Siter
Trine Skrevet 2. juni 2016 Skrevet 2. juni 2016 5 timer siden, Nicklusheletida skrev: Nei, jeg klarer ikke leve meg inn i det og blir aldri redd. Husker min x ble redd. Satt med store øyne, ble urolig, gjemte ansiktet sitt eller gikk vekk fra skjermen en tur. Jeg satt der like rolig og lo av han. Jeg klarer ikke bli redd og synes slike filmer er uinteresante. Men det jeg lever meg inn i er mer virkelighetsnære filmer, litt triste filmer. Da kommer tårene. Du burde se "a perfect world" om du ikke har sett den. I hvertfall om du har fått noe på øyet som du ikke klarer skylle ut 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.