Gå til innhold

Filmer.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Når du ser filmer, føler du det blir en del av virkeligheten da? Eller er det bare meg? Spesielt filmer med demoner i, det blir så nært. Må slutte å se sånne filmer, det forstår jeg jo. Åndelig sett så drar det meg ned på lavere plan, og det merkes. Får høre litt musikk, prøve å komme meg opp igjen. 

Skrevet
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Når du ser filmer, føler du det blir en del av virkeligheten da? 

Nei.

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, slabbedask skrev:

Nei.

Neivel Jeg er sikkert litt sensitiv for tiden. Da begrenser det seg jo hva man kan se på. 

stjernestøv
Skrevet

Men tror nok alle blir påvirket av filmer de ser, så unormalt er det jo ikke.

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Men tror nok alle blir påvirket av filmer de ser, så unormalt er det jo ikke.

Mye mulig. Det går imidlertid et skille mellom de som tar filmen som fiksjon og de som tror det er virkeligheten man ser på skjermen. 

Skrevet

Da jeg var psykotisk, så var det plagsomt med film. Men nå som jeg er ganske upsykotisk kan jeg se de fleste filmer, uten å bli skremt.

Skrevet
12 timer siden, stjernestøv skrev:

Når du ser filmer, føler du det blir en del av virkeligheten da? Eller er det bare meg? Spesielt filmer med demoner i, det blir så nært. Må slutte å se sånne filmer, det forstår jeg jo. Åndelig sett så drar det meg ned på lavere plan, og det merkes. Får høre litt musikk, prøve å komme meg opp igjen. 

Kan jo lett bli oppslukt av en film og mer eller mindre leve seg inn i den, men da er det ikke filmer om ånder og aliens og demoner og sånt nei, men filmer med mer sannsynlig handling.

stjernestøv
Skrevet
6 timer siden, Lillemus skrev:

Kan jo lett bli oppslukt av en film og mer eller mindre leve seg inn i den, men da er det ikke filmer om ånder og aliens og demoner og sånt nei, men filmer med mer sannsynlig handling.

Noen ganger står det "Basert på en sann historie". 

stjernestøv
Skrevet
12 timer siden, Inner self skrev:

Da jeg var psykotisk, så var det plagsomt med film. Men nå som jeg er ganske upsykotisk kan jeg se de fleste filmer, uten å bli skremt.

Ok, ja det er vel noe med det og. 

stjernestøv
Skrevet
14 timer siden, Janus30 skrev:

Mye mulig. Det går imidlertid et skille mellom de som tar filmen som fiksjon og de som tror det er virkeligheten man ser på skjermen. 

Ok. 

Skrevet
18 timer siden, stjernestøv skrev:

Når det gjelder filmer jeg finner ekstra gode kan jeg nesten tro de er en del av virkeligheten, for en stund. Men dette gjelder definitivt ikke filmer om demoner eller annen sci-fi.

stjernestøv
Skrevet
8 minutter siden, Xtra skrev:

Når det gjelder filmer jeg finner ekstra gode kan jeg nesten tro de er en del av virkeligheten, for en stund. Men dette gjelder definitivt ikke filmer om demoner eller annen sci-fi.

Ok. Jeg tror det er virkelig da.

Nicklusheletida
Skrevet

Nei, jeg klarer ikke leve meg inn i det og blir aldri redd. Husker min x ble redd. Satt med store øyne, ble urolig, gjemte ansiktet sitt eller gikk vekk fra skjermen en tur. Jeg satt der like rolig og lo av han. Jeg klarer ikke bli redd og synes slike filmer er uinteresante. 

Men det jeg lever meg inn i er mer virkelighetsnære filmer, litt triste filmer. Da kommer tårene. 

stjernestøv
Skrevet
13 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei, jeg klarer ikke leve meg inn i det og blir aldri redd. Husker min x ble redd. Satt med store øyne, ble urolig, gjemte ansiktet sitt eller gikk vekk fra skjermen en tur. Jeg satt der like rolig og lo av han. Jeg klarer ikke bli redd og synes slike filmer er uinteresante. 

Men det jeg lever meg inn i er mer virkelighetsnære filmer, litt triste filmer. Da kommer tårene. 

Jeg liker filmer fra virkeligheten. 

Nicklusheletida
Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg liker filmer fra virkeligheten. 

Og da regner med vi har forskjellig syn på hva det er :)

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Og da regner med vi har forskjellig syn på hva det er :)

Mener liker filmer fra din "virkelighet" jeg og :) 

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så lurt å se på skrekkfilmer etc. når man sliter. Selv ser jeg bare på komedier, humor, naturprogram og sport :).

Anonymkode: 2f0d8...9d1

stjernestøv
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke så lurt å se på skrekkfilmer etc. når man sliter. Selv ser jeg bare på komedier, humor, naturprogram og sport :).

Anonymkode: 2f0d8...9d1

Ja det er vel best å holde seg unna :) Det er bare så spennende og skummelt, får vel et kick av det. 

Skrevet
5 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Du burde se "a perfect world" om du ikke har sett den. I hvertfall om du har fått noe på øyet som du ikke klarer skylle ut ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...