Gå til innhold

Filmer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lever meg ikke inn i filmer om demoner og lignende, men har en tendens til å drømme om slike ting dersom jeg har sett en demon-film på kvelden, eller Åndenes makt for den saks skyld. Siden jeg ikke gidder være i en demonfilm hele natta (det er faktisk ganske slitsomt) så lar jeg heller være å se slike filmer. Jeg blir ikke skremt av dem, men drømmene som følger kan være ganske skremmende. Uansett syns jeg filmer som ikke har et snev av troverdighet er kjedelig, så jeg føler ikke at jeg har noe behov for å se sånne filmer.

Skrevet
7 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Nei, jeg klarer ikke leve meg inn i det og blir aldri redd. Husker min x ble redd. Satt med store øyne, ble urolig, gjemte ansiktet sitt eller gikk vekk fra skjermen en tur. Jeg satt der like rolig og lo av han. Jeg klarer ikke bli redd og synes slike filmer er uinteresante. 

Men det jeg lever meg inn i er mer virkelighetsnære filmer, litt triste filmer. Da kommer tårene. 

Har du sett "Anonyme romantikere"? En liten perle av en fransk film - om du ikke har sett den så må du gjøre det! Den er aldeles nydelig og kjempesøt! :)

Skrevet
1 time siden, Trine skrev:

Jeg lever meg ikke inn i filmer om demoner og lignende, men har en tendens til å drømme om slike ting dersom jeg har sett en demon-film på kvelden, eller Åndenes makt for den saks skyld. Siden jeg ikke gidder være i en demonfilm hele natta (det er faktisk ganske slitsomt) så lar jeg heller være å se slike filmer. Jeg blir ikke skremt av dem, men drømmene som følger kan være ganske skremmende. Uansett syns jeg filmer som ikke har et snev av troverdighet er kjedelig, så jeg føler ikke at jeg har noe behov for å se sånne filmer.

Ja alt som går inn i sinnet må behandles og bearbeides, og kan komme frem igjen på andre måte en det å bli skremt  der og da.

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, Trine skrev:

Best å ikke se dem da, vi tiltrekker jo oss det vi er opptatt av. 

Skrevet
20 minutter siden, FGT skrev:

Ja alt som går inn i sinnet må behandles og bearbeides, og kan komme frem igjen på andre måte en det å bli skremt  der og da.

Ja, det er sant, selv om det er litt slitsomt ;)

Skrevet
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Best å ikke se dem da, vi tiltrekker jo oss det vi er opptatt av. 

Jeg er ikke opptatt av demoner, jeg klarer bare ikke styre hva jeg drømmer ;)

Nicklusheletida
Skrevet
49 minutter siden, Lillemus skrev:

Har du sett "Anonyme romantikere"? En liten perle av en fransk film - om du ikke har sett den så må du gjøre det! Den er aldeles nydelig og kjempesøt! :)

Det har jeg ikke, men takk for tipset :). Jeg er for lite flink til å se tv og spesielt filmer. 

Nicklusheletida
Skrevet
2 timer siden, Trine skrev:

Du burde se "a perfect world" om du ikke har sett den. I hvertfall om du har fått noe på øyet som du ikke klarer skylle ut ;)

Takk for tipset :)

Skrevet
26 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Takk for tipset :)

Blæ, jeg får ikke like mer i dag. T.o.m pappa ble litt blank i øya av den filmen :)

Skrevet
28 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det har jeg ikke, men takk for tipset :). Jeg er for lite flink til å se tv og spesielt filmer. 

Hehehe...for lite flink til å se på tv faktisk. Er ikke det bare bra da, å ikke se så mye på tv? ;)

Nicklusheletida
Skrevet
13 minutter siden, Trine skrev:

Hehehe...for lite flink til å se på tv faktisk. Er ikke det bare bra da, å ikke se så mye på tv? ;)

Ikke alltid bare bra. Det hender det irriterer meg at jeg har gått glipp av noe andre snakker om  og da mener jeg ikke tv- serier :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...