Gå til innhold

Sinnslidelse?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Når man har det skal man vel lide?

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Det er en gammel betegnelse for psykiske lidelser

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, XbellaX skrev:

Det er en gammel betegnelse for psykiske lidelser

Ja men psykiske lidelser da? Da skal man vel lide da også? Tror ikke jeg lider. Men vet jeg har gjort det før. 

Skrevet

Ja men psykiske lidelser da? Da skal man vel lide da også? Tror ikke jeg lider. Men vet jeg har gjort det før. 

Den subjektive opplevelsen veier jo inn her, men ikke fortell meg at du ikke har det rimelig tungt i perioder. Noen dager er rimelig ok, andre er langt tyngre for deg. 

stjernestøv
Skrevet

Den subjektive opplevelsen veier jo inn her, men ikke fortell meg at du ikke har det rimelig tungt i perioder. Noen dager er rimelig ok, andre er langt tyngre for deg. 

Ja det svinger jo endel, men jeg er ikke sengeliggende. Bare ligger mye på sofaen, men det er ikke fordi jeg har angst. Klarer ikke se på meg selv som syk? Bortsett fra at jeg orker lite da, men føler meg ikke syk nå. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det svinger jo endel, men jeg er ikke sengeliggende. Bare ligger mye på sofaen, men det er ikke fordi jeg har angst. Klarer ikke se på meg selv som syk? Bortsett fra at jeg orker lite da, men føler meg ikke syk nå. 

Jeg vet du strever med å se på deg selv som syk, mange med din diagnose gjør det. Du orker lite og du merker det raskt dersom det blir mange inntrykk. Er det fint vær hos deg, får du trukket inn litt frisk luft? 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Jeg vet du strever med å se på deg selv som syk, mange med din diagnose gjør det. Du orker lite og du merker det raskt dersom det blir mange inntrykk. Er det fint vær hos deg, får du trukket inn litt frisk luft? 

Ja det er jo sant, kan bli litt mange inntrykk noen ganger. Går jo ut på altanen og røyker, men lurer på å ta en tur på dagsenteret i morgen. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo sant, kan bli litt mange inntrykk noen ganger. Går jo ut på altanen og røyker, men lurer på å ta en tur på dagsenteret i morgen. 

Så fint, det håper jeg du gjør. Jeg skulle riktignok ønske at du opplevde mer ren fysisk aktivitet, går du til og fra senteret eller rundt sykehuset som tidligere? 

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, stjernestøv skrev:

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er du ufør er du neppe frisk?

Anonymkode: d11fb...018

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har du begynt å røyke igjen? 

Anonymkode: 82820...713

stjernestøv
Skrevet

Så fint, det håper jeg du gjør. Jeg skulle riktignok ønske at du opplevde mer ren fysisk aktivitet, går du til og fra senteret eller rundt sykehuset som tidligere? 

Går til og fra senteret ja. Har ikke vært flink å gå rundt sykehuset :( Er så lat. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du ufør er du neppe frisk?

Anonymkode: d11fb...018

Er jo ufør ja. Drømmen er å føle meg bra hele tiden, jobbe som healer og medium. Tenk om jeg kunne klart det, men da kan jeg ikke ha kontakter med demoner. Det har jo ikke Lisa Williams, får kontakt med gode ånder hun. 

Skrevet

Går til og fra senteret ja. Har ikke vært flink å gå rundt sykehuset :( Er så lat. 

Det der er mer enn hva du har klart tidligere stjernestøv, jeg synes det er ganske flott at du klarer å gå frem og tilbake og gå innom dagsenteret i blant. Tidligere satt du i sofaen nærmest 24/7, det var ikke mye til liv. Men pass på at du skjermer deg og går hjem dersom det blir for mye inntrykk på senteret, du må styre tiden selv. 

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, XbellaX skrev:

Det der er mer enn hva du har klart tidligere stjernestøv, jeg synes det er ganske flott at du klarer å gå frem og tilbake og gå innom dagsenteret i blant. Tidligere satt du i sofaen nærmest 24/7, det var ikke mye til liv. Men pass på at du skjermer deg og går hjem dersom det blir for mye inntrykk på senteret, du må styre tiden selv. 

Takk. Jeg pleier å være der en stund når jeg først er der, da får jeg vært sosial. Men blir dårlig da, sist fikk jeg masse angst. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Er jo ufør ja. Drømmen er å føle meg bra hele tiden, jobbe som healer og medium. Tenk om jeg kunne klart det, men da kan jeg ikke ha kontakter med demoner. Det har jo ikke Lisa Williams, får kontakt med gode ånder hun. 

Den dama er en skruppelløs svindler som lurer penger ut av godtroende fjols og personer i en sårbar situasjon. 

Anonymkode: ac7f4...35b

stjernestøv
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du begynt å røyke igjen? 

Anonymkode: 82820...713

Ja endel og...

Skrevet
Den 2.6.2016 at 20.38, stjernestøv skrev:

Takk. Jeg pleier å være der en stund når jeg først er der, da får jeg vært sosial. Men blir dårlig da, sist fikk jeg masse angst. 

Er du klar for legebesøket? Er fastlegen blitt frisk? 

stjernestøv
Skrevet
2 timer siden, XbellaX skrev:

Vet ikke , har lyst å avbestille. Får ringe å spør om han er der i dag. 

stjernestøv
Skrevet
2 timer siden, XbellaX skrev:

Nei ringte nå, han var borte på ubestemt tid. Så timen gikk ut, like greit. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Nei ringte nå, han var borte på ubestemt tid. Så timen gikk ut, like greit. 

Det var leit, men du kan jo bare bestille en time hos en av de andre på senteret, de fungerer jo ofte som vikarer (med mindre de hyrer inn en ekstra vikar) når din fastlege er borte. Men nå skjønner jeg at du er der hvor du ikke helt gidder? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...