Gå til innhold

Sinnslidelse?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, XbellaX skrev:

Det var leit, men du kan jo bare bestille en time hos en av de andre på senteret, de fungerer jo ofte som vikarer (med mindre de hyrer inn en ekstra vikar) når din fastlege er borte. Men nå skjønner jeg at du er der hvor du ikke helt gidder? 

Føler meg litt sliten, plagsomt å sitte på legesenteret å vente da. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Føler meg litt sliten, plagsomt å sitte på legesenteret å vente da. 

Du trenger jo ikke sitte der å slenge. Ring og forhør deg og få en time, og så møter du 5 min før timen begynner. Slapp og sliten i dag virker det som? Er det varmen eller andre ting?

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Du trenger jo ikke sitte der å slenge. Ring og forhør deg og få en time, og så møter du 5 min før timen begynner. Slapp og sliten i dag virker det som? Er det varmen eller andre ting?

Får se, leger er slitsomme og. Ja jeg er vel generelt sliten, og varmen gjør meg slapp tror jeg. Sykepleieren ringte i dag ang medisiner, lurte på hvordan det gikk med 50 mg seroquel. Jeg sa som sant var, at det går bra. Stort sett gjør det jo det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...