Mexico Skrevet 2. juni 2016 Skrevet 2. juni 2016 Nå har jeg gått på 20 mg cipralex i flere måneder (prøvde å øke til 30 og 40 mg men ble kjempe dårlig, så gikk tilbake til 20 mg) Tar Tolvon for søvn. Før det gikk jeg på 60 mg cipramil i flere år. Cipralexen virker ikke, depresjonen og medfølgende angst har bare blitt værre. Hva gjør man da? Hva virker egentlig best mot depresjon? Har gått til diverse psykologer gjennom mange år, men det hjelper heller ikke. Noen anbefalinger? Har det kommet noen nye medisiner i det siste? Takknemlig for svar for dette går ikke bra..... 0 Siter
tilstede Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 Den 2.6.2016 at 23.03, Mexico skrev: Nå har jeg gått på 20 mg cipralex i flere måneder (prøvde å øke til 30 og 40 mg men ble kjempe dårlig, så gikk tilbake til 20 mg) Tar Tolvon for søvn. Før det gikk jeg på 60 mg cipramil i flere år. Cipralexen virker ikke, depresjonen og medfølgende angst har bare blitt værre. Hva gjør man da? Hva virker egentlig best mot depresjon? Har gått til diverse psykologer gjennom mange år, men det hjelper heller ikke. Noen anbefalinger? Har det kommet noen nye medisiner i det siste? Takknemlig for svar for dette går ikke bra..... Du kan prøve brintellix. Det er et nytt AD. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 Den 2. juni 2016 at 23.03, Mexico skrev: Nå har jeg gått på 20 mg cipralex i flere måneder (prøvde å øke til 30 og 40 mg men ble kjempe dårlig, så gikk tilbake til 20 mg) Tar Tolvon for søvn. Før det gikk jeg på 60 mg cipramil i flere år. Cipralexen virker ikke, depresjonen og medfølgende angst har bare blitt værre. Hva gjør man da? Hva virker egentlig best mot depresjon? Har gått til diverse psykologer gjennom mange år, men det hjelper heller ikke. Noen anbefalinger? Har det kommet noen nye medisiner i det siste? Takknemlig for svar for dette går ikke bra..... Virket Cipramil? Anonymkode: 8e68c...95d 0 Siter
Mexico Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Skrevet 4. juni 2016 9 timer siden, tilstede skrev: Du kan prøve brintellix. Det er et nytt AD. Tusen takk for svar, mulig jeg går for den :-) 0 Siter
Mexico Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Skrevet 4. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Virket Cipramil? Anonymkode: 8e68c...95d Cipramil virket fram til for ett år siden, gått på den i mange år. Byttet etterhvert til Cipralex, men depresjonene kommer stadig tilbake og av depresjonen blir angsten verre. Tror skal prøve Brintellix. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 Skrevet 5. juni 2016 Det som hjelper best for depresjon og angst, er MAOI. (Irreversibel mono amin oxidase hemmer). I Norge får man bl.a. Nardil, på reg.fritak, dersom tidligere behandling med annen antidepressiva feiler og diagnose og alv.grad tilsier at man prøver MAOI. Kan underskrive på at det er langt mer effektivt enn noe annet AD. Ingen farlig medisin å bruke, og langt overlegen noe annet. Oppdatert kostliste fra AU er ikke like streng som den tradisjonelle. Anonymkode: 64ac3...fd6 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.