Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Var på dagsenteret i dag, føler de tapper meg for energi. Det finnes vel energivampyrer? Er så sliten og skjelven, godt jeg har vival. Har tatt det nå. Flere som føler folk suger energien ut? Vi snakket ikke om tunge ting heller, bare været og sånt. Men ei er kristen der, hun sier Satan gjør oss dårlig, og Jesus gjør oss frisk. Ja Satan har skylden for alt vondt, og Jesus har æren for det gode. Hvem er mest med meg da? Føler meg sliten nå, er litt redd mørke krefter midt på lyse dagen. Hva om det er det som gjør meg dårlig? Føler meg jo ikke helt vel. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Var på dagsenteret i dag, føler de tapper meg for energi. Det finnes vel energivampyrer?

Nei, det finnes ikke slike vampyrer. ;)

Anonymkode: a6f39...970

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det finnes ikke slike vampyrer. ;)

Anonymkode: a6f39...970

Det bare føles sånn ut. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

......, men du lider ikke?

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det bare føles sånn ut. 

Alle kan føle at noen situasjoner eller mennesker suger energi ut av en. Det er noe man føler, og har ingen ting med vampyrer å gjøre.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

......, men du lider ikke?

Hm...

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Xtra skrev:

Alle kan føle at noen situasjoner eller mennesker suger energi ut av en. Det er noe man føler, og har ingen ting med vampyrer å gjøre.

Men jeg har lest det og, at det finnes energivampyrer. Og hvis noen tenker vondt om meg, er det psykisk angrep. Må lære meg psykisk selvforsvar. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Men jeg har lest det og, at det finnes energivampyrer. 

Du bør være litt krittisk og ikke tro alt du leser på diverse useriøse sider.

Skrevet

Men jeg har lest det og, at det finnes energivampyrer. Og hvis noen tenker vondt om meg, er det psykisk angrep. 

Tull og tøys.

Må lære meg psykisk selvforsvar. 

Ja, det er sikkert lurt. Det finnes teknikker en kan øve på for å forhindre at andre "stjeler" (merk anførselstegn) energi fra deg.

Nicklusheletida
Skrevet
30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Var på dagsenteret i dag, føler de tapper meg for energi. Det finnes vel energivampyrer? Er så sliten og skjelven, godt jeg har vival. Har tatt det nå. Flere som føler folk suger energien ut? Vi snakket ikke om tunge ting heller, bare været og sånt. Men ei er kristen der, hun sier Satan gjør oss dårlig, og Jesus gjør oss frisk. Ja Satan har skylden for alt vondt, og Jesus har æren for det gode. Hvem er mest med meg da? Føler meg sliten nå, er litt redd mørke krefter midt på lyse dagen. Hva om det er det som gjør meg dårlig? Føler meg jo ikke helt vel. 

Du er nok ikke den eneste med psykisk sykdom der og du må.bare lukke ørene for slikt ( unnskyld uttrykket )  pisspreik. 

Skrevet

De fleste har vært borti personer som man synes er slitsomme å være sammen med.  Det er individuelt hvem man føler påvirker seg på den måten, det er ikke sånn at noe mennesker generelt går rundt og "lever av" å suge energi ut av andre. 

Løsningen er stort sett å unngå å være for mye sammen med de man føler er slitsomme, i hvert fall ikke la dem få dominere ens tilværelse for mye. 

Ikke legg sten til sykdomsbyrden din ved å gruble over hvem eller hva som står bak.  Hvis noen messer om Lucifer og Satan, si ja og ha og skift tema. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, slabbedask skrev:

Du bør være litt krittisk og ikke tro alt du leser på diverse useriøse sider.

Det var en bok om psykisk selvforsvar. Utrolig hva som svever rundt i luften, det skremmer meg. Tenk alt jeg tar inn. 

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Xtra skrev:

Tull og tøys.

Ja, det er sikkert lurt. Det finnes teknikker en kan øve på for å forhindre at andre "stjeler" (merk anførselstegn) energi fra deg.

Ja det finnes det. Er bare ikke så god på det. 

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Du er nok ikke den eneste med psykisk sykdom der og du må.bare lukke ørene for slikt ( unnskyld uttrykket )  pisspreik. 

Ja kan jo prøve. Men jeg er jo litt opptatt av onde krefter for tiden, navet Satan hater jeg. 

Skrevet

Utrolig hva som svever rundt i luften, det skremmer meg.

Bor ikke du ganske landlig til?  Da svever det nok relativt få farlige ting rundt i luften. 

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, laban skrev:

Bor ikke du ganske landlig til?  Da svever det nok relativt få farlige ting rundt i luften. 

Men to synske har sagt til meg at det ligger noe mørkt over plassen, det merkes. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det finnes det. 

Nei, det gjør det ikke. ;)

Skrevet

Men to synske har sagt til meg at det ligger noe mørkt over plassen, det merkes. 

Over hele bygda, liksom?  Særlig :P  Hva skulle det være, et væromslag?  Hva betyr det at det "ligger noe mørkt over plassen", da? 

Skrevet
34 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det finnes energityver, ikke energivampyrer. Energityver er mennesker som krever veldig mye av andre. De stjeler ikke i den forstand at de går inn i deg og napper ut energien, men de oppfører seg på en måte som gjør at man blir sliten av dem. http://www.dinside.no/513821/kvitt-deg-med-energityvene

Jeg føler folk suger energien ut av meg, selv om det er mennesker som i andres øyne ikke er energityver. Men det er egentlig ikke energikrevende mennesker, men jeg som generelt har problemer med å omgås andre og selv tapper meg for energi i forsøket på å takle andre. Jeg er også veldig sensitiv og blr derfor veldig sliten av støy og inntrykk. Derfor er jeg sliten etter kort tid med andre mennesker. Det har ingenting med demoner, onde makter, satan, jesus eller mohammed å gjøre. Det har noe med min utviklingsforstyrrelse å gjøre, akkurat som det at du blir sliten av dagsenteret har med din sykdom å gjøre.

Skrevet
4 minutter siden, laban skrev:

Over hele bygda, liksom?  Særlig :P  Hva skulle det være, et væromslag?  Hva betyr det at det "ligger noe mørkt over plassen", da? 

Altså når man bor på vestlandet så er det vel mye mørkt over plassen. De har jo ekstremt mye drittvær :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...