Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Madelenemie skrev:

yEPP,

AV FÅ SÅNNE TING, ER JEG 100% SIKKER,

ÆSJ, ANERBARE STORE BOKSTAVER HER, TRØBBEL, SVARER DEG SENERE.

Ok. Tror ikke jeg har karisma i RL. Men ei jeg var på kurs hos en gang, sa jeg hadde en vakker aura. Det er da noe. 

Madelenemie
Skrevet
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Tror ikke jeg har karisma i RL. Men ei jeg var på kurs hos en gang, sa jeg hadde en vakker aura. Det er da noe. 

:-)

Den vakre auraen merker nok flertallet>:-)

Du har karisma, eller shadde du ikke fått svar på så utrolig kjedelige ting som du skriver:-)

Jeg er kanskje slem, men for min del bare ærlig., da vet du hvor du har meg, jeg liker deg for din ærlighet. ikke for dine vannvittige ideer:-)

Klem skrulla.

Inni mellom vet du jeg liker deg for at du bare er norma  og kjedelig og ikke noe "i andre dimensjoner", det er den jordnære stjernestøv jeg liker og som jeg inni mellomg svarer med respekt:-)

Klem søstra mi:-)

Skrevet
54 minutter siden, Madelenemie skrev:

Jeg tror fortsatt ikke på de fikse ideene dine, men mange på dol tror mer på dem/deg, enn meg og derfor får du mange svar, tror jeg:-)

Jeg er litt imponert, men litt oppgitt, men jeg tror svarene du får skyldes at faktisk langt flere enn vil innrømme det har som deg en tvil og en tro, og derfor vekker du andres behov og lyst for svar.

Hvis du leser svarene til stjernestøv, ikke bare teller dem, vil du oppdage at de slett ikke bare kommer fra de som støtter ideene hennes. 

stjernestøv
Skrevet
24 minutter siden, Madelenemie skrev:

Du har karisma, eller shadde du ikke fått svar på så utrolig kjedelige ting som du skriver:-)

Jeg er kanskje slem, men for min del bare ærlig., da vet du hvor du har meg, jeg liker deg for din ærlighet. ikke for dine vannvittige ideer:-)

Klem skrulla.

Inni mellom vet du jeg liker deg for at du bare er norma  og kjedelig og ikke noe "i andre dimensjoner", det er den jordnære stjernestøv jeg liker og som jeg inni mellomg svarer med respekt:-)

Å så det jeg skriver er kjedelig? Jaja. Ja jeg er vel en skrulle. Takk for klemmen og klem igjen. Ps: Det er sånn jeg er...

stjernestøv
Skrevet
46 minutter siden, Madelenemie skrev:

Klem skrulla.

Auraen er ikke sikkert vakker nå, jeg vet ikke. Føler det er noe mørkt rundt meg. Bare jeg ikke er syk. 

Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Men to synske har sagt til meg at det ligger noe mørkt over plassen, det merkes. 

Det finnes ikke såkalt synske mennesker. Det finnes imidlertid godt trente svindlere som er eksperter på cold reading.

Derren Brown hadde noen programmer hvor han forklarte hvordan lureriet blir gjennomført. Ligger garantert på YouTube. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Janus30 skrev:

Det finnes ikke såkalt synske mennesker. Det finnes imidlertid godt trente svindlere som er eksperter på cold reading.

Derren Brown hadde noen programmer hvor han forklarte hvordan lureriet blir gjennomført. Ligger garantert på YouTube. 

Stoler nok på disse to synske damene...

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du lures trill rundt.

Anonymkode: a6f39...970

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du lures trill rundt.

Anonymkode: a6f39...970

Nei. De er seriøse, det vet jeg med hjertet mitt <3 De hjalp meg mye. 

Skrevet
19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du blir lurt trill rundt. Når disse svindlerkvinnene virkelig blir testet klarer de ikke en gang å spå klamydia på et horehus. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Janus30 skrev:

Du blir lurt trill rundt. Når disse svindlerkvinnene virkelig blir testet klarer de ikke en gang å spå klamydia på et horehus. 

Hun ene hjalp meg gratis, så hun svindlet meg ikke. Og hun andre er mye over 80 år, tror ikke hun lyger. 

Skrevet
35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei. De er seriøse, det vet jeg med hjertet mitt <3 De hjalp meg mye. 

Men det er verken hjelpsomt eller snilt å si til noen at det ligger noe mørkt eller ondt over hjemstedet deres.  Hva er poenget med å påstå noe sånt, annet enn å skape tungsinn og dårlig stemning? 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, laban skrev:

Men det er verken hjelpsomt eller snilt å si til noen at det ligger noe mørkt eller ondt over hjemstedet deres.  Hva er poenget med å påstå noe sånt, annet enn å skape tungsinn og dårlig stemning? 

Kanskje de mente jeg burde komme meg vekk herfra, og det gjorde jeg i tre år. Det var forandring, var jo frisk i to av de årene. Men når man får healing og sånt må man gjøre en innsats selv, jeg klarte vel det kun i to år. Man må jo gjøre en innsats selv når man får hjelp fra psykiatrien og, jeg er ikke flink til sånt. Så jeg feiler. 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kanskje de mente jeg burde komme meg vekk herfra, og det gjorde jeg i tre år. Det var forandring, var jo frisk i to av de årene. Men når man får healing og sånt må man gjøre en innsats selv, jeg klarte vel det kun i to år. Man må jo gjøre en innsats selv når man får hjelp fra psykiatrien og, jeg er ikke flink til sånt. Så jeg feiler. 

Man må jo nesten alltid gjøre en innsats selv (også) for å få til forandringer, det er svært lite som kommer helt av seg selv. Men det betyr jo ikke at det er ens egen feil hvis ikke alt er konstant vellykket.  Den derre "the secret"-tankegangen som legger ansvaret på den enkelte for alt fra rikdom til helse, er noe sprøyt :angry:  Alle feiler, men vi får ikke tildelt sykdommer og plager bare ut fra hva vi presterer. 

Ikke skyld på deg selv fordi healing ikke virker, og ikke hør på påstander om at det er noe negativt i lufta eller naturen eller bostedet ditt.  Hvis dette ble uttalt for mer enn tre år siden, er "informasjonen" for lengst utgått på dato ;)   

stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, laban skrev:

Man må jo nesten alltid gjøre en innsats selv (også) for å få til forandringer, det er svært lite som kommer helt av seg selv. Men det betyr jo ikke at det er ens egen feil hvis ikke alt er konstant vellykket.  Den derre "the secret"-tankegangen som legger ansvaret på den enkelte for alt fra rikdom til helse, er noe sprøyt :angry:  Alle feiler, men vi får ikke tildelt sykdommer og plager bare ut fra hva vi presterer. 

Ikke skyld på deg selv fordi healing ikke virker, og ikke hør på påstander om at det er noe negativt i lufta eller naturen eller bostedet ditt.  Hvis dette ble uttalt for mer enn tre år siden, er "informasjonen" for lengst utgått på dato ;)   

Men jeg var vellykket i to år, men jeg jobbet ikke da. Men tenkte på å ta utdannelse, hadde fremtidshåp. Har ikke det lenger. Jeg leste jo "The secret" og, det hjalp meg. De mørke kreftene kom vel tilbake kanskje da jeg ble dårlig, må jo ha tiltrukket meg det. Føler meg elendig nå når jeg går ute, er ikke meg lenger. Liker ikke være ute. 

Ja håper det har blitt litt mer positivt her nå da, kan jo håpe. Det er lenger enn tre år siden, jeg var veldig syk da og veldig tynn. En fordel med å være syk, men har verken før eller senere vært så dårlig. Så at healingen har hjulpet tror jeg. 

Skrevet
11 timer siden, stjernestøv skrev:

De mørke kreftene kom vel tilbake kanskje da jeg ble dårlig, må jo ha tiltrukket meg det.

Ja håper det har blitt litt mer positivt her nå da, kan jo håpe. Det er lenger enn tre år siden

Jeg tror det er helt normalt og typisk for sykdommen din, at symptomene kan komme og gå.  Du "tiltrakk" deg dem ikke i den betydning at det var noe du ønsket eller forårsaket!

Det er mye som kan være forandret både for deg selv og stedet der du bor, når det har gått flere år. Det har ingenting med hvorvidt det "henger noe mørkt over stedet" eller ikke å gjøre. 

God helg!

stjernestøv
Skrevet
2 timer siden, laban skrev:

Jeg tror det er helt normalt og typisk for sykdommen din, at symptomene kan komme og gå.  Du "tiltrakk" deg dem ikke i den betydning at det var noe du ønsket eller forårsaket!

Det er mye som kan være forandret både for deg selv og stedet der du bor, når det har gått flere år. Det har ingenting med hvorvidt det "henger noe mørkt over stedet" eller ikke å gjøre. 

God helg!

Ja hvis det er sykdom, det var iallefall de beste årene i mitt liv. Helt frisk, rart det skulle komme igjen...jeg var jo så positiv. Blir visst aldri kvitt dette. 

Det som er forandret for meg er at ungene er voksne, da trenger jeg ikke "Stå på" lenger. Det var slitsomt når de var små, men jeg klarte det jo på et vis selv om folk var bekymret. De tok dem ikke fra oss, var så redd for det. 

God helg der og! Tror jeg må ta meg en dusj, har ikke gjort det på en stund. Og i denne varmen har jeg svettet mye. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...