XbellaX Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 7 timer siden, umakenverdt skrev: Kan man øve seg på å registrere det tror du? Det er så mange ganger jeg ikke husker hva som får meg til å føle meg veldig ubehagelig. Ja, riktig tenkt, man kan øve seg på å registrere. Man kan også faktisk endre de automatiske negative tankene ved å bli mer bevisst på og jobbe med hvordan følelser, handlinger og tanker henger sammen. 1 Siter
umakenverdt Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Skrevet 4. juni 2016 1 time siden, XbellaX skrev: Ja, riktig tenkt, man kan øve seg på å registrere. Man kan også faktisk endre de automatiske negative tankene ved å bli mer bevisst på og jobbe med hvordan følelser, handlinger og tanker henger sammen. Jeg håper jeg kan bli bedre på det! Men da er det jo det vanskelig at jeg sliter med å skille helt mellom følelser og tanker... 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 2 timer siden, umakenverdt skrev: Jeg håper jeg kan bli bedre på det! Men da er det jo det vanskelig at jeg sliter med å skille helt mellom følelser og tanker... http://www.kognitiv.no/wp-content/uploads/2014/11/Tankens-kraft.pdf 1 Siter
tilstede Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 4 timer siden, umakenverdt skrev: Jeg håper jeg kan bli bedre på det! Men da er det jo det vanskelig at jeg sliter med å skille helt mellom følelser og tanker... Har du noengang gått på KID-kurs. Der arbeider en mye med det som du tar opp her. Snakk med legen din om det arrangeres kurs i din kommune. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Skrevet 4. juni 2016 16 minutter siden, tilstede skrev: Har du noengang gått på KID-kurs. Der arbeider en mye med det som du tar opp her. Snakk med legen din om det arrangeres kurs i din kommune. Nei, det har jeg ikke, men jeg har en flink behandler som hjelper meg. Jeg får lese litt på dette, også se videre. Tusen takk for råd! 0 Siter
umakenverdt Skrevet 5. juni 2016 Forfatter Skrevet 5. juni 2016 14 timer siden, XbellaX skrev: http://www.kognitiv.no/wp-content/uploads/2014/11/Tankens-kraft.pdf Tusen takk Jeg har faktisk kjøpt den ene boken dette er bygget på; Den indre samtalen. Dessverre har den kommet i bunken av alt jeg burde lese, men skal ta den frem fra hyllen igjen nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.