Gondor Skrevet 3. juni 2016 Skrevet 3. juni 2016 Litt etterslep av melankoli, men ellers føler jeg meg oppe og går. Jeg savner roen, men bør vel ikke kreve så mye. Hvis neste nedtur (hvis den kommer) blir smertefull vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det orker jeg ikke tanken på engang. Men nå skal jeg glemme alt det triste og være glad for at jeg ikke har tankekjør. Jeg føler meg skjerpet, engasjert og glad. Så gjenstår det å se hvordan morgendagen blir. Jeg vet jeg ikke har mye å klage på, men jeg føler allikevel behov for å uttrykke meg. 0 Siter
Gondor Skrevet 3. juni 2016 Forfatter Skrevet 3. juni 2016 2 timer siden, Gondor skrev: Litt etterslep av melankoli, men ellers føler jeg meg oppe og går. Jeg savner roen, men bør vel ikke kreve så mye. Hvis neste nedtur (hvis den kommer) blir smertefull vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det orker jeg ikke tanken på engang. Men nå skal jeg glemme alt det triste og være glad for at jeg ikke har tankekjør. Jeg føler meg skjerpet, engasjert og glad. Så gjenstår det å se hvordan morgendagen blir. Jeg vet jeg ikke har mye å klage på, men jeg føler allikevel behov for å uttrykke meg. Begynner å bli redd for trær igjen. Bør jeg ta en ekstra fluanxol? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.