Gå til innhold

Å drikke alkohol?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Sønnen min og dama vil ha meg med å drikke? Men er det så lurt? Går jo på medisiner, og kan vel bare drikke en enhet? Ikke vits i da vel? Og spørs hvordan jeg blir nå, da kommer det enda mer mørke krefter. 

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, Wretch skrev:

Det er ikke bra for psyken i alle fall...

Nei det var det og...

stjernestøv
Skrevet

Min sprøe ungdomsstid er over. Men nå når ungene er voksne kan jeg vel starte på nytt? Gjøre festing til en interesse? Være vill og gal? Men spørs om jeg ikke blir dårlig da. 

Skrevet
Just now, stjernestøv said:

Min sprøe ungdomsstid er over. Men nå når ungene er voksne kan jeg vel starte på nytt? Gjøre festing til en interesse? Være vill og gal? Men spørs om jeg ikke blir dårlig da. 

Nei jeg syns ikke det høres noe lurt ut for deg selv. :ph34r: Men hvis du har glede av et glass vin f.eks. og tar det i stedet for f.eks. sjokolade så høres det kanskje litt lurt ut.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Wretch skrev:

Nei jeg syns ikke det høres noe lurt ut for deg selv. :ph34r: Men hvis du har glede av et glass vin f.eks. og tar det i stedet for f.eks. sjokolade så høres det kanskje litt lurt ut.

Liker ikke vin. Det er cider jeg liker. Hvis jeg skal være vill og gal holder det ikke med en. Men spørs om det går da når jeg tar medisiner. Jeg var gal før når jeg drakk, det var gøy. Men nå er jeg jo eldre. 

Skrevet
4 minutes ago, stjernestøv said:

Liker ikke vin. Det er cider jeg liker. Hvis jeg skal være vill og gal holder det ikke med en. Men spørs om det går da når jeg tar medisiner. Jeg var gal før når jeg drakk, det var gøy. Men nå er jeg jo eldre. 

Du trenger ikke alkohol for å være gal da. ;) Alkohol i seg selv er ikke noe man får energi av, det er noe som demper en... sånn rent kjemisk. Det at noen "friker ut" med alkohol handler bare om at de ikke tenker så mye konsekvenser pga. rusen, samt hvilke forventninger man har til hva som skal skje når man drikker. :ph34r:

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Wretch skrev:

Du trenger ikke alkohol for å være gal da. ;) Alkohol i seg selv er ikke noe man får energi av, det er noe som demper en... sånn rent kjemisk. Det at noen "friker ut" med alkohol handler bare om at de ikke tenker så mye konsekvenser pga. rusen, samt hvilke forventninger man har til hva som skal skje når man drikker. :ph34r:

Jaja ikke gal kanskje, men sprø ;) Folk ville ha med meg ut, lagde mye liv. Men er jo ikke ung nå lenger, er ikke så sprø heller tror jeg. Men mange år siden jeg har vært full, vet ikke hvordan jeg hadde blitt. 

Skrevet
8 minutes ago, stjernestøv said:

Jaja ikke gal kanskje, men sprø ;) Folk ville ha med meg ut, lagde mye liv. Men er jo ikke ung nå lenger, er ikke så sprø heller tror jeg. Men mange år siden jeg har vært full, vet ikke hvordan jeg hadde blitt. 

Jeg vet ikke, hold deg unna hasj i alle fall. :ph34r:

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Wretch skrev:

Ja det skal jeg holde meg unna. Får se ang alkohol og, er litt usikker. 

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, Wretch skrev:

Men bør jeg kutte ut medisinene om jeg skal drikke? Tar jo de om kvelden.

Skrevet
1 minute ago, stjernestøv said:

Men bør jeg kutte ut medisinene om jeg skal drikke? Tar jo de om kvelden.

Nei, kutt heller ut alkoholen.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Anonymkode skrev:

Nei, kutt heller ut alkoholen.

Hm, ja mulig det livet er over for meg. Ble bare litt gira. 

stjernestøv
Skrevet

Fikk bare lyst å drikke meg full etter gamelt, det er jo ikke det verste man kan gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Fikk bare lyst å drikke meg full etter gamelt, det er jo ikke det verste man kan gjøre. 

Drikk deg full, begynn å røyke, surr med medisinene, sikkert lurt! :ph34r:

Anonymkode: a59ed...111

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Drikk deg full, begynn å røyke, surr med medisinene, sikkert lurt! :ph34r:

Anonymkode: a59ed...111

Yey!

AnonymBruker
Skrevet

Drikk deg for all del kjempefull med dine barn:ph34r: Det er det morsomste tenåringer/voksne barn vet :ph34r:

Anonymkode: 7e16c...0c3

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drikk deg for all del kjempefull med dine barn:ph34r: Det er det morsomste tenåringer/voksne barn vet :ph34r:

Anonymkode: 7e16c...0c3

Syns det høres morsomt ut jeg, ikke dritings men full. Men får se, det blir ikke denne helgen. Men kan jo øve meg med noen likører i kveld, får se. Sist jeg drakk alkohol fikk jeg så høy puls. 

stjernestøv
Skrevet

Dropper alkoholen i kveld, er så trøtt,trøtt,trøtt...zzzzzz. Er vel pga medisinen. 

Skrevet

Det er ikke medisinene som gjør at du ikke burde drikke, det er sykdommen. At f.eks en alvorlig deprimert person ikke bør drikke skyldes depresjonen og ikke evt at han tar AD.

Du vet aldri hva du kan forvente når du er full, du kan bli ti ganger verre og skikkelig syk, eller det kan gå bra. Det er helt uforutsigbart.

Hvis alle som var i en eller annen psykisk ubalanse lot være å drikke, ville det hatt enormt positive konsekvenser både for helse og kriminalitet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...