Gå til innhold

Å drikke alkohol?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
33 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det er ikke medisinene som gjør at du ikke burde drikke, det er sykdommen. At f.eks en alvorlig deprimert person ikke bør drikke skyldes depresjonen og ikke evt at han tar AD.

Du vet aldri hva du kan forvente når du er full, du kan bli ti ganger verre og skikkelig syk, eller det kan gå bra. Det er helt uforutsigbart.

Hvis alle som var i en eller annen psykisk ubalanse lot være å drikke, ville det hatt enormt positive konsekvenser både for helse og kriminalitet. 

Ok. Tror ikke jeg blir kriminell av å drikke. 

Gjest Gargamel
Skrevet
10 timer siden, stjernestøv skrev:

Jaja ikke gal kanskje, men sprø ;) Folk ville ha med meg ut, lagde mye liv. Men er jo ikke ung nå lenger, er ikke så sprø heller tror jeg. Men mange år siden jeg har vært full, vet ikke hvordan jeg hadde blitt. 

Jeg har drukket meg full og vært sprø i voksen alder, og tro meg: Det er bare, bare flaut etterpå. Vi er voksne og må oppføre oss deretter. Litt i alle fall :-) 

stjernestøv
Skrevet
12 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg har drukket meg full og vært sprø i voksen alder, og tro meg: Det er bare, bare flaut etterpå. Vi er voksne og må oppføre oss deretter. Litt i alle fall :-) 

Ja jeg mener ikke så full og så sprø, klarer å oppføre meg :-) Men jeg får jo nerver etterpå da uansett, alkohol er jo gift. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...