laban Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe Rema på dere, nei... Anonymkode: 95b1f...49c Jo, men akkurat rekene er større på Spar. De var på tilbud, hvis det teller. Vi er omgitt avmatbutikker og handler mye på både Rema, Coop og Spar. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 Just now, laban said: Jo, men akkurat rekene er større på Spar. De var på tilbud, hvis det teller. Vi er omgitt avmatbutikker og handler mye på både Rema, Coop og Spar. Ok, jeg bare tuller jeg da, fordi jeg trenger å fylle tomrommet med noe. Anonymkode: 95b1f...49c 1 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 19 minutter siden, frosken skrev: Whow - du satser kanskje på å komme i gang med dyrkning av jordskokker på verandaen?!? Selvsagt. Og jeg anmoder alle om å gjøre det samme! 0 Siter
frosken Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 1 minutt siden, mariaflyfly skrev: Selvsagt. Og jeg anmoder alle om å gjøre det samme! Jeg formoder at du ikke forventer at andre vil ta hensyn til din anmodning. 1 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 6 minutter siden, frosken skrev: Jeg formoder at du ikke forventer at andre vil ta hensyn til din anmodning. Nei, for jeg anmoder at alle forstår ironien. 0 Siter
frosken Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liddli morro. Anonymkode: 95b1f...49c Vi forsøker å synke ned til ditt nivå kommunikasjonsmessig. Det er en ganske krevende øvelse, særlig det med hvor mange repetisjoner som kreves. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 Just now, frosken said: Vi forsøker å synke ned til ditt nivå kommunikasjonsmessig. Det er en ganske krevende øvelse, særlig det med hvor mange repetisjoner som kreves. Det klarer dere aldri, med mindre dere ikke lenger har det fullverdige livet dere nok har. Anonymkode: 95b1f...49c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det klarer dere aldri, med mindre dere ikke lenger har det fullverdige livet dere nok har. Anonymkode: 95b1f...49c Dette minner om mobbing, må man nesten kunne si. Anonymkode: 07d66...e71 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 4 minutter siden, Wretch skrev: Nei, for et liv! Sant nok. Anonymkode: 07d66...e71 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.