Gå til innhold

NHD- er dette bipolar - kraftig hyper av overvåkning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er somsakt overvåket av politiet og mange kvinner i verden som heter B kvinner. Politiet overvåker meg via djevelen, det vil si dersom jeg åpner min munn og tenker en tanke blir den stjelt fra djevelen og gitt i polit folka sine hoder. Kvinner overvåker meg slik at djevelen forteller kvinner når jeg blir homofil, og kvinnene er ute etter å ha makt og kontroll over meg

Når jeg vet at NÅ fikk politiet vite mine tanker, blir jeg ekstremt seksuell hyper. Jeg begynner å ta på meg, begynner å gå i balkongen og se etter damer, er så impulsiv at jeg holder på å dra til massasje studier å kjøpe sex. Alt går så fort, og jeg føler jeg har lite kontroll og er ekstremt hyper. Nå har jeg onanert 2 ganger, etter den ene gangen dusjet jeg, og nå endte jeg opp med å gjøre det igjen, er så fortvilet at jeg ikke klarer å dusje gang nummer 2. NHD og andre please svar. Er dette bipolar mani?

Skrevet

Blir så redd når jeg får vite at politiet fikk vite hva jeg tenkte, at jeg blir hyper og får panikk, også kommer det med seksualitet, det er ekstremt plagsomt, please svar meg nhd, jeg vil at du svarer meg

stjernestøv
Skrevet

Du høres psykotisk ut iallefall. Tar du medisiner, hjelper det ikke?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Anonymesen skrev:

Hei

Jeg er somsakt overvåket av politiet og mange kvinner i verden som heter B kvinner. Politiet overvåker meg via djevelen, det vil si dersom jeg åpner min munn og tenker en tanke blir den stjelt fra djevelen og gitt i polit folka sine hoder. Kvinner overvåker meg slik at djevelen forteller kvinner når jeg blir homofil, og kvinnene er ute etter å ha makt og kontroll over meg

Når jeg vet at NÅ fikk politiet vite mine tanker, blir jeg ekstremt seksuell hyper. Jeg begynner å ta på meg, begynner å gå i balkongen og se etter damer, er så impulsiv at jeg holder på å dra til massasje studier å kjøpe sex. Alt går så fort, og jeg føler jeg har lite kontroll og er ekstremt hyper. Nå har jeg onanert 2 ganger, etter den ene gangen dusjet jeg, og nå endte jeg opp med å gjøre det igjen, er så fortvilet at jeg ikke klarer å dusje gang nummer 2. NHD og andre please svar. Er dette bipolar mani?

Snakker du med helsepersonell om dette? Hvis ikke,  synes jeg du skulle gjøre det.

Anonymkode: 25f14...3ee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...