Anonymesen Skrevet 5. juni 2016 Skrevet 5. juni 2016 Hei Jeg er somsakt overvåket av politiet og mange kvinner i verden som heter B kvinner. Politiet overvåker meg via djevelen, det vil si dersom jeg åpner min munn og tenker en tanke blir den stjelt fra djevelen og gitt i polit folka sine hoder. Kvinner overvåker meg slik at djevelen forteller kvinner når jeg blir homofil, og kvinnene er ute etter å ha makt og kontroll over meg Når jeg vet at NÅ fikk politiet vite mine tanker, blir jeg ekstremt seksuell hyper. Jeg begynner å ta på meg, begynner å gå i balkongen og se etter damer, er så impulsiv at jeg holder på å dra til massasje studier å kjøpe sex. Alt går så fort, og jeg føler jeg har lite kontroll og er ekstremt hyper. Nå har jeg onanert 2 ganger, etter den ene gangen dusjet jeg, og nå endte jeg opp med å gjøre det igjen, er så fortvilet at jeg ikke klarer å dusje gang nummer 2. NHD og andre please svar. Er dette bipolar mani? 0 Siter
Anonymesen Skrevet 5. juni 2016 Forfatter Skrevet 5. juni 2016 Blir så redd når jeg får vite at politiet fikk vite hva jeg tenkte, at jeg blir hyper og får panikk, også kommer det med seksualitet, det er ekstremt plagsomt, please svar meg nhd, jeg vil at du svarer meg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. juni 2016 Skrevet 5. juni 2016 Du høres psykotisk ut iallefall. Tar du medisiner, hjelper det ikke? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 Skrevet 5. juni 2016 2 timer siden, Anonymesen skrev: Hei Jeg er somsakt overvåket av politiet og mange kvinner i verden som heter B kvinner. Politiet overvåker meg via djevelen, det vil si dersom jeg åpner min munn og tenker en tanke blir den stjelt fra djevelen og gitt i polit folka sine hoder. Kvinner overvåker meg slik at djevelen forteller kvinner når jeg blir homofil, og kvinnene er ute etter å ha makt og kontroll over meg Når jeg vet at NÅ fikk politiet vite mine tanker, blir jeg ekstremt seksuell hyper. Jeg begynner å ta på meg, begynner å gå i balkongen og se etter damer, er så impulsiv at jeg holder på å dra til massasje studier å kjøpe sex. Alt går så fort, og jeg føler jeg har lite kontroll og er ekstremt hyper. Nå har jeg onanert 2 ganger, etter den ene gangen dusjet jeg, og nå endte jeg opp med å gjøre det igjen, er så fortvilet at jeg ikke klarer å dusje gang nummer 2. NHD og andre please svar. Er dette bipolar mani? Snakker du med helsepersonell om dette? Hvis ikke, synes jeg du skulle gjøre det. Anonymkode: 25f14...3ee 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.