swingstang Skrevet 6. juni 2016 Skrevet 6. juni 2016 Kan medisiner bli ødelagt av å legge de i dosett fordi medisinene blir utsatt for fuktighet, lys og luft? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 Skrevet 6. juni 2016 58 minutter siden, swingstang skrev: Kan medisiner bli ødelagt av å legge de i dosett fordi medisinene blir utsatt for fuktighet, lys og luft? Neppe. Anonymkode: 8bf4b...aad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 Skrevet 6. juni 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neppe. Anonymkode: 8bf4b...aad Noen medisiner kan ikke garanteres like god virkning av om de utsettes for fuktighet Anonymkode: ee89b...8e9 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. juni 2016 Skrevet 6. juni 2016 Nei, det tåler de fint. De skal jo ikke ligge der på månedsvis. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 Skrevet 6. juni 2016 4 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Nei, det tåler de fint. De skal jo ikke ligge der på månedsvis. Hva med smeltetablletter som remeron? Noen ganger er de smuldra opp allerede fra da jeg åpner plastikken.. Anonymkode: d7156...8bf 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. juni 2016 Skrevet 6. juni 2016 Jeg antar at smeltetabletter kommer i blisterpakninger. Da ville jeg klipt av en og en tablett og lagt den i dosetten. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 6. juni 2016 Skrevet 6. juni 2016 52 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Jeg antar at smeltetabletter kommer i blisterpakninger. Da ville jeg klipt av en og en tablett og lagt den i dosetten. Gjelder det for Fontex og? Får multidose og har stusset på hvor lettoppløselige de er... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.