Gå til innhold

Dårlig av varmen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Bader ikke når jeg er så feit. Har lagt meg i sengen nå,tror jeg har migrene og. 

Har de slanke enerett på bading og strandliv? Eneste bekymring med overvekt burde være helsen. Hva andre mener og bryr seg er deres problem. Men valget er ditt.

Anonymkode: a19b9...a02

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har de slanke enerett på bading og strandliv? Eneste bekymring med overvekt burde være helsen. Hva andre mener og bryr seg er deres problem. Men valget er ditt.

Anonymkode: a19b9...a02

Føler at alle ser på meg da. Men jeg unner andre overvektige og bade. 

stjernestøv
Skrevet

Og jeg hoster om nettene igjen, det er røyken det. Akk ja :( 

Skrevet

Har du noen gang prøvd å tenke litt på det som er positivt i livet ditt?

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Fionys skrev:

Har du noen gang prøvd å tenke litt på det som er positivt i livet ditt?

Gjør jo det, prøver å tenke positivt men går på rævva! Det onde inntar meg, forstår ikke hvorfor. 

Skrevet
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Gjør jo det, prøver å tenke positivt men går på rævva! Det onde inntar meg, forstår ikke hvorfor. 

Vet det ikke er så lett å tenke positivt når man har det tungt. Jeg har en "huskelapp" som jeg skrevet til meg selv med positive ting som jeg tar fram av og til for å minne meg selv på det.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Fionys skrev:

Vet det ikke er så lett å tenke positivt når man har det tungt. Jeg har en "huskelapp" som jeg skrevet til meg selv med positive ting som jeg tar fram av og til for å minne meg selv på det.

Jeg har masse å være takknemlig for og burde ha det bra, jeg har snille barn og sønnen min har en snill kjæreste. Burde være glad jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og jeg hoster om nettene igjen, det er røyken det. Akk ja :( 

Så kutt ut den røyken da!

Anonymkode: 8c2c1...b00

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kutt ut den røyken da!

Jeg tenker liksom hva er vitsen, men ekkelt med den hosten. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tenker liksom hva er vitsen, men ekkelt med den hosten. 

Vitsern er å unngå få kols og lungekreft på toppen av det andre.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vitsern er å unngå få kols og lungekreft på toppen av det andre.

Ja det var det. Er så lei meg for at jeg begynte å røyke igjen, nå er det vanskelig å slutte. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det var det. Er så lei meg for at jeg begynte å røyke igjen, nå er det vanskelig å slutte. 

Har du klart det en gang klarer du det nok igejn.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du klart det en gang klarer du det nok igejn.

Ja får se. Tror ikke jeg orker den dampen mer. 

Skrevet

Trur ikke det blir vanskeligere enn sist. Gå inn med samme innstilling som sist.

Dette klarer du :)

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, Psykojenta skrev:

Trur ikke det blir vanskeligere enn sist. Gå inn med samme innstilling som sist.

Dette klarer du :)

Alt føles så håpløst nå...

Men takk :) 

Nicklusheletida
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei men så ubehagelig å bli våt av svette. 

Nå altså ! Litt må du kunne klare å ta deg sammen du også.  Orker ikke å dusje fordi det skitten og orker ikke vaske badekaret fordi det er ubehagelig å bli svett. I går ville du drikke deg full sammen med sønnen.Makan! Hva slags hjem er dette ?

Vet ikke helt om.jeg skal ta deg på alvor lenger. Lurer litt på om det kun er oppmerksomhet du søker. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Nå altså ! Litt må du kunne klare å ta deg sammen du også.  Orker ikke å dusje fordi det skitten og orker ikke vaske badekaret fordi det er ubehagelig å bli svett. I går ville du drikke deg full sammen med sønnen.Makan! Hva slags hjem er dette ?

Vet ikke helt om.jeg skal ta deg på alvor lenger. Lurer litt på om det kun er oppmerksomhet du søker. 

Ja du får tro hva du vil, jeg kan dusje med ikke bade i det badekaret. Og jeg svinger litt for tiden, men kan selvfølgelig spare deg for det om du vil. 

Nicklusheletida
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja du får tro hva du vil, jeg kan dusje med ikke bade i det badekaret. Og jeg svinger litt for tiden, men kan selvfølgelig spare deg for det om du vil. 

Men så vask badekaret da vel. 

stjernestøv
Skrevet
31 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Oppmerksomhet????

Tror du jeg lyger?

Det verste jeg vet er løgn! Nei dette likte jeg ikke. Hva slags hjem det er? Det er sånn vi har det her. Hva slags spørsmål er det? I går kveld hadde jeg besøk av sønnen og kjæresten, var koselig det. Men de sa de ville ha med med på å drikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er sunt å bli svett, og slutte å røyke.

Anonymkode: fa2cd...294

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...