Gå til innhold

Nedturer selv om man går på SS

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg mye nedturer til tross for at jeg i tillegg til SS bruker AD. Dette ser jeg også hos mitt voksne barn som bruker SS. Diagnose BP2.

Er det vanlig å ikke bli bra med medisiner, eller kan det være arvelig? Jeg blir i tillegg til mine egne opp og ned turer, sterkt påvirket av mitt barns dårlige perioder.

Anonymkode: e6ebe...563

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor nytte man har av medisiner varierer veldig. Ofte kan man ha nytte av andre medisiner eller andre doser.

Anonymkode: 32b20...550

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor nytte man har av medisiner varierer veldig. Ofte kan man ha nytte av andre medisiner eller andre doser.

Jeg har prøvd det meste av medisiner i alle variasjoner selv, så da er jeg blitt skeptisk til medisiner.

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har prøvd det meste av medisiner i alle variasjoner selv, så da er jeg blitt skeptisk til medisiner.

Ok, men du uansett bare bestemme selv hva du vil gjøre ift. medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...