AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 Skrevet 7. juni 2016 Selv har jeg mye nedturer til tross for at jeg i tillegg til SS bruker AD. Dette ser jeg også hos mitt voksne barn som bruker SS. Diagnose BP2. Er det vanlig å ikke bli bra med medisiner, eller kan det være arvelig? Jeg blir i tillegg til mine egne opp og ned turer, sterkt påvirket av mitt barns dårlige perioder. Anonymkode: e6ebe...563 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 Skrevet 7. juni 2016 Hvor stor nytte man har av medisiner varierer veldig. Ofte kan man ha nytte av andre medisiner eller andre doser. Anonymkode: 32b20...550 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 Skrevet 7. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor stor nytte man har av medisiner varierer veldig. Ofte kan man ha nytte av andre medisiner eller andre doser. Anonymkode: 32b20...550 Jeg har prøvd det meste av medisiner i alle variasjoner selv, så da er jeg blitt skeptisk til medisiner. Anonymkode: e6ebe...563 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 Skrevet 7. juni 2016 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har prøvd det meste av medisiner i alle variasjoner selv, så da er jeg blitt skeptisk til medisiner. Anonymkode: e6ebe...563 Ok, men du uansett bare bestemme selv hva du vil gjøre ift. medisiner. Anonymkode: 32b20...550 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.