Gå til innhold

Min friske side.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Sykepleieren var her i dag, jeg snakket om litt forskjellige ting...illuminati og mørke krefter bla. Han sa han pleide ikke snakke om sånt med folk, eller folk snakket ikke om sånt. Han sa det var min friske side, og det var bra. Han mente jeg var på grensen. Så når jeg skriver her om åndelige ting, skyldes det min friske side? Jeg kan jo snakke om det jeg, men ikke til alle og enhver. Er jo mest her jeg skriver om sånt, men vil jo slutte. Vet jo at dere ikke tror på det, er klar over at det finnes to forskjellige virkeligheter. Syns det er positivt, min friske side er med meg :) Da er ikke alt bare sykt, det er jo bra. Han lurte nå på om jeg ville øke latuda hvis legen sa det, det må jeg tenke på. Er jo ikke sikkert han sier det heller, han så tross alt på supernatural. Og der er det mørke krefter. Jeg er vel på grensen mellom to virkeligheter. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sykepleieren var her i dag, jeg snakket om litt forskjellige ting...illuminati og mørke krefter bla. Han sa han pleide ikke snakke om sånt med folk, eller folk snakket ikke om sånt. Han sa det var min friske side, og det var bra. Han mente jeg var på grensen. Så når jeg skriver her om åndelige ting, skyldes det min friske side? Jeg kan jo snakke om det jeg, men ikke til alle og enhver. Er jo mest her jeg skriver om sånt, men vil jo slutte. Vet jo at dere ikke tror på det, er klar over at det finnes to forskjellige virkeligheter. Syns det er positivt, min friske side er med meg :) Da er ikke alt bare sykt, det er jo bra. Han lurte nå på om jeg ville øke latuda hvis legen sa det, det må jeg tenke på. Er jo ikke sikkert han sier det heller, han så tross alt på supernatural. Og der er det mørke krefter. Jeg er vel på grensen mellom to virkeligheter. 

Det finnes kun én virkelighet.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, slabbedask skrev:

Det finnes kun én virkelighet.

Ikke for meg nei! Og det respekterer sykepleieren. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er vel på grensen mellom virkeligheten og sterke vrangforestillinger da? Det var nok det han mente.

Anonymkode: 3fa8e...d45

Skrevet

Jeg blir ikke helt klok på den sykepleieren din. Enten så er han jo hakke gal ellerså misforstår du hva han egentlig sier. Hvis det du blir medisinert for er din friske side så forstår jeg ikke hvorfor du skal ta medisiner. Det er noe med logikken i det du skriver som skurrer skikkelig syns jeg.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er vel på grensen mellom virkeligheten og sterke vrangforestillinger da? Det var nok det han mente.

Tror ikke det var det han mente i grunn, han aksepterer at det er to virkeligheter. Men han tror ikke på min virkelighet, han tror på noe annet. Men trodde folk snakket om sine "vrangforestilliger", eller der det bare meg?

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke det var det han mente i grunn, han aksepterer at det er to virkeligheter. Men han tror ikke på min virkelighet, han tror på noe annet. Men trodde folk snakket om sine "vrangforestilliger", eller der det bare meg?

Jeg tror heller han tenker at det er legen som skal diagnostisere hva som er sykt og ikke, og at han derfor ikke motsier deg.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Xtra skrev:

Jeg tror heller han tenker at det er legen som skal diagnostisere hva som er sykt og ikke, og at han derfor ikke motsier deg.

Ok. Legen er jo sykemeldt da. Han ville ikke svare på alkohol spørsmål heller, og han hadde ikke en lege han kunne spørre nå. Men generelt skulle man være forsiktig med alkohol når man tok medisiner, jeg sa jeg skulle prøve meg frem. 

Skrevet
24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er jo ikke sikkert han sier det heller, han så tross alt på supernatural. Og der er det mørke krefter. Jeg er vel på grensen mellom to virkeligheter. 

Jeg vil bare minne om at man godt kan se på en film eller TV-serie som handler om science fiction eller spøkelser eller noe annet overnaturlig, uten å tro på at slike ting finnes i virkeligheten. 

Hvis sykepleieren sier noe tvetydig eller uforståelig, må du nesten ta det opp med ham der og da.  Det blir bare spekulasjoner hvis vi eller noen andre som ikke var til stede, skal tolke det etterpå.  Da må du i hvert fall ta tolkningene med en stor klype salt.   

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Jeg vil bare minne om at man godt kan se på en film eller TV-serie som handler om science fiction eller spøkelser eller noe annet overnaturlig, uten å tro på at slike ting finnes i virkeligheten. 

Hvis sykepleieren sier noe tvetydig eller uforståelig, må du nesten ta det opp med ham der og da.  Det blir bare spekulasjoner hvis vi eller noen andre som ikke var til stede, skal tolke det etterpå.  Da må du i hvert fall ta tolkningene med en stor klype salt.   

Ok, Men legen virket som han var typen til å tro på det, det er bare det. 

Han ringte med igjen sykepleieren, spurte jo han om alkohol på melding. Da sa han "Og du bør være litt forsiktig med alkohol sånn som du er nå, litt på kanten som vi snakket om". Så nå er jeg på kanten og, hva nå enn det betyr. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, stjernestøv said:

Ok, Men legen virket som han var typen til å tro på det, det er bare det. 

Han ringte med igjen sykepleieren, spurte jo han om alkohol på melding. Da sa han "Og du bør være litt forsiktig med alkohol sånn som du er nå, litt på kanten som vi snakket om". Så nå er jeg på kanten og, hva nå enn det betyr. 

På kanten mot full psykose.

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På kanten mot full psykose.

Det blir som laban skrev, gjetting. Men men. 

Nicklusheletida
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Finnes det så mange andre kanter ?

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Finnes det så mange andre kanter ?

Jaja litt på kanten er jeg alltid, vet hva grensepsykose er. Lettere om han bare hadde sagt det. Litt på kanten og på grensen blir litt vagt for meg. 

Nicklusheletida
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jaja litt på kanten er jeg alltid, vet hva grensepsykose er. Lettere om han bare hadde sagt det. Litt på kanten og på grensen blir litt vagt for meg. 

Vet han at du har trappet ned på medisiner ? Er det i samråd med han eller egen avgjørelse ?

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Vet han at du har trappet ned på medisiner ? Er det i samråd med han eller egen avgjørelse ?

Det er egen avgjørelse, han vet om det. Han sa jo "Ja du er ikke tvangsmedisinert så det er ditt valg". Han er grei sånn, lar meg bestemme selv. 

Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva mener du det ellers skulle bety?

Nicklusheletida
Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er egen avgjørelse, han vet om det. Han sa jo "Ja du er ikke tvangsmedisinert så det er ditt valg". Han er grei sånn, lar meg bestemme selv. 

Ja, han kan vel ikke tvinge deg, men det dumme med det er at du aldri blir stabilt medisinert. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutes ago, stjernestøv said:

Han uttalte seg nok slik fordi han ikke ville bruke "diagnostiske" ord som nærpsykose. Det er jo tross alt ikke en sykepleier som skal drive med diagnostikk.

stjernestøv
Skrevet
13 minutter siden, slabbedask skrev:

Hva mener du det ellers skulle bety?

Nei, jeg vet ikke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...