Gå til innhold

Min friske side.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, han kan vel ikke tvinge deg, men det dumme med det er at du aldri blir stabilt medisinert. 

Nei, men det er jo opp til meg...

stjernestøv
Skrevet
47 minutter siden, Trine skrev:

Jeg blir ikke helt klok på den sykepleieren din. Enten så er han jo hakke gal ellerså misforstår du hva han egentlig sier. Hvis det du blir medisinert for er din friske side så forstår jeg ikke hvorfor du skal ta medisiner. Det er noe med logikken i det du skriver som skurrer skikkelig syns jeg.

Nei forstod ikke helt. Men han sa det var min friske side som gjorde at jeg snakket om det, at det var bra. 

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han uttalte seg nok slik fordi han ikke ville bruke "diagnostiske" ord som nærpsykose. Det er jo tross alt ikke en sykepleier som skal drive med diagnostikk.

Anonymkode: 3fa8e...d45

Ok. Han skulle jo ta det opp med legen. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg tror de andre folkene han går til er mye dårligere enn meg, de sier sikkert ingenting om sånt. Men mitt er jo åndelig, demmes er sikkert helt absurd. Har aldri trodd jeg er Jesus. 

Nicklusheletida
Skrevet
27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Selvsagt er det det, men iom at du skriver daglige innlegg, regner jeg med at du plages . 

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Nicklusheletida skrev:

Selvsagt er det det, men iom at du skriver daglige innlegg, regner jeg med at du plages . 

Ja jeg plages med noe hver dag, det er også opp til meg. Jeg tror det er en mening med det. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror de andre folkene han går til er mye dårligere enn meg, de sier sikkert ingenting om sånt. Men mitt er jo åndelig, demmes er sikkert helt absurd. Har aldri trodd jeg er Jesus. 

Det du ikke helt forstår er at det du mener er helt logisk virker fullstendig absurd for oss friske. Ok, du har aldri trodd du er Jesus, men du tror veldig mye som for oss andre bare er tøys og overtro. For oss så er det din syke side.

Anonymkode: a9990...b5d

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg plages med noe hver dag, det er også opp til meg. Jeg tror det er en mening med det. 

Så da er det det vi skal svare deg neste gang ? Det et er en mening med det . 

Endret av Nicklusheletida
stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du ikke helt forstår er at det du mener er helt logisk virker fullstendig absurd for oss friske. Ok, du har aldri trodd du er Jesus, men du tror veldig mye som for oss andre bare er tøys og overtro. For oss så er det din syke side.

Anonymkode: a9990...b5d

Ok.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Så da er det det vi skal svare deg neste gang ? Det et er en mening med det . 

Ja det kan dere godt gjøre, det gjør det kanskje lettere for meg. Er kvalm og uvel nå så jeg trenger å høre det nå :) Tror jeg blir dårlig av å snakke for mye om sånt og, har merket det. Kanskje det er meningen jeg skal holde kjeft. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg synes faktisk det er adskillig mer absurd det ailen-styret ditt enn folk som tror de er Jesus eller Ruterknekt (ja, jeg har hørt om det også! :) )...

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg synes faktisk det er adskillig mer absurd det ailen-styret ditt enn folk som tror de er Jesus eller Ruterknekt (ja, jeg har hørt om det også! :) )...

Ok. Sykepleieren synes ikke det er absurd :) Men han har sagt at han ikke tror på det. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Sykepleieren var her i dag, jeg snakket om litt forskjellige ting...illuminati og mørke krefter bla. Han sa han pleide ikke snakke om sånt med folk, eller folk snakket ikke om sånt. Han sa det var min friske side, og det var bra. Han mente jeg var på grensen. Så når jeg skriver her om åndelige ting, skyldes det min friske side? Jeg kan jo snakke om det jeg, men ikke til alle og enhver. Er jo mest her jeg skriver om sånt, men vil jo slutte. Vet jo at dere ikke tror på det, er klar over at det finnes to forskjellige virkeligheter. Syns det er positivt, min friske side er med meg :) Da er ikke alt bare sykt, det er jo bra. Han lurte nå på om jeg ville øke latuda hvis legen sa det, det må jeg tenke på. Er jo ikke sikkert han sier det heller, han så tross alt på supernatural. Og der er det mørke krefter. Jeg er vel på grensen mellom to virkeligheter. 

Er dette egentlig en pasient som utgir seg for å være en sykepleier? 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Janus30 skrev:

Haha den var god :D Det skal du ha!

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg er usikker på om du vet ditt eget beste.

Anonymkode: f9504...289

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er usikker på om du vet ditt eget beste.

Anonymkode: f9504...289

Å være i kontakt med meg selv er mitt eget beste :) Store doser medisiner kutter den kontakten, klarer ikke høre musikk eller se film en gang da. 

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, Janus30 skrev:

Dette er en fyr som jobber i et team, er hele teamet pasienter da?

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei forstod ikke helt. Men han sa det var min friske side som gjorde at jeg snakket om det, at det var bra. 

Ok, da tror jeg han mente at du må prate om slike ting for å kunne bli frisk, eller noe i den duren. Og at du nå var åpen for å prete om det, slik at du kan få hjelp.

stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, Trine skrev:

Ok, da tror jeg han mente at du må prate om slike ting for å kunne bli frisk, eller noe i den duren. Og at du nå var åpen for å prete om det, slik at du kan få hjelp.

Ja han er en god terapeut,får meg til å snakke og være åpen hehe. De andre er vel redd for å snakke om det. Jeg frykter ikke illuminati..

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja han er en god terapeut,får meg til å snakke og være åpen hehe. De andre er vel redd for å snakke om det. Jeg frykter ikke illuminati..

Ikke jeg heller, siden "illuminati" ikke finnes.

Anonymkode: 80552...021

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...