Gå til innhold

Privatpraktiserende psykriater i Bergen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei er det noen som vet om det finnes privatpraktiserende psykriater i Bergen?

altså hvordan kan komme til uten henvisning og betale fra egen lomme.

Anonymkode: 75770...c82

Skrevet

Hvis du kun trenger en psykiater er det meget enkelt, google "psykiater Bergen" (skrives psykiater og ikke psykriater). Klikk på en av de mange resultatene og ring eller send en mail.

Trenger du råd fra en fagperson her eller anbefaling, bør du skrive hva du trenger hjelp til.

AnonymBruker
Skrevet
Den 10. juni 2016 at 23.57, issomethingwrong skrev:

Hvis du kun trenger en psykiater er det meget enkelt, google "psykiater Bergen" (skrives psykiater og ikke psykriater). Klikk på en av de mange resultatene og ring eller send en mail.

Trenger du råd fra en fagperson her eller anbefaling, bør du skrive hva du trenger hjelp til.

Hei, beklager skrivefeil. Trenger å få kommet til en syklister snarest mulig, derfor jeg lurte på om noen vet om noe i Beregn.

altfor lang ventetid i det offentlige. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei, beklager skrivefeil. Trenger å få kommet til en syklister snarest mulig, derfor jeg lurte på om noen vet om noe i Beregn.

Har forresten Google masse på nettet, men finner ingen i Bergen. Mange i Oslo da.

Skrevet (endret)
Den 8.6.2016 at 20.10, AnonymBruker skrev:

Hei er det noen som vet om det finnes privatpraktiserende psykriater i Bergen?

altså hvordan kan komme til uten henvisning og betale fra egen lomme.

Bruk Helfo: http://www.helse-vest.no/no/Behandlingsstader/hor/Sider/Psykiatri.aspx

edit: betale fra egen lomme fikk jeg åpenbart ikke med meg, beklager. Da har jeg ikke noe annet svar enn du tidligere har fått

Endret av XbellaX
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du trenger å komme i kontakt med en syklist anbefaler jeg Bergen sentrum tidlig på morgenen i ukedagene. Det er mange å velge mellom :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...