Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du rikdom i livet ditt?

Sånn i "et rikt liv".

Ikke rik på penger.

Anonymkode: 783ed...7c1

AnonymBruker
Skrevet
15 minutes ago, Trine said:

Nei.

Det var dumt!!!

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var dumt!!!

Har du et rikt liv da?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutes ago, Trine said:

Har du et rikt liv da?

Det er ikke objektivt, men nei.

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn i "et rikt liv".

Nei, men det kunne vært verre.

Anonymkode: ccba5...aa0

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, men det kunne vært verre.

Man har nok unnvikende pf selv om man er troll. For det er ikke det motsatte av psykopat.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn i "et rikt liv".

Ikke rik på penger.

Jeg har det godt, meget godt, så jeg klager ikke og jeg synes jeg har et rikt liv ja. :) Og ja, jeg er takknemlig for det, samtidig som jeg jo har jobbet for det selv også, det har ikke kommet rekende på en fjøl helt av seg selv heller.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke objektivt, men nei.

Det objektive spiller jo ingen rolle. Man får det ikke bedre selv om man objektivt sett har et rikt liv.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man har nok unnvikende pf selv om man er troll. For det er ikke det motsatte av psykopat.

Unnvikende PF != Psykopat 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Trine skrev:

Det objektive spiller jo ingen rolle. Man får det ikke bedre selv om man objektivt sett har et rikt liv.

Hva er et rikt liv for deg?

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er et rikt liv for deg?

Godt spørsmål, jeg vet ikke helt. Jeg ser vel for meg at å bo langt inne på fjellet, med 10 ville hunder hadde vært et rikt liv for meg. Her nede i sivilisasjonen føler jeg ikke at jeg passer inn.

Deg da?

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Trine skrev:

Godt spørsmål, jeg vet ikke helt. Jeg ser vel for meg at å bo langt inne på fjellet, med 10 ville hunder hadde vært et rikt liv for meg. Her nede i sivilisasjonen føler jeg ikke at jeg passer inn.

Deg da?

For å være helt ærlig, aner ikke... Tror det må være å bruke tiden til noe man syntes er interessant og brenner for.

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette mener jeg er feil. Jeg tror ikke du kan være unnvikende og psykopat samtidig, med mindre du har splittet personlighet.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Nyve skrev:

Dette mener jeg er feil. Jeg tror ikke du kan være unnvikende og psykopat samtidig, med mindre du har splittet personlighet.

Legg merke til operatoren "!=".

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg merke til operatoren "!=".

Hva er det for no?

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, Nyve skrev:

Hva er det for no?

Ulik/Ikke det samme.

Skrevet

Ja, jeg har et rikt liv, men det fikk jeg ikke før jeg nærmet meg 60 år ;)  Så det er håp for alle at livet skal forandre seg fra negativt til positivt.  Min trøst da jeg ikke hadde det så bra var at livet sikkert ville bli bedre i overmorgen og jammen stemte det.

Skrevet
4 minutter siden, Dorthe skrev:

Ja, jeg har et rikt liv, men det fikk jeg ikke før jeg nærmet meg 60 år ;)  Så det er håp for alle at livet skal forandre seg fra negativt til positivt.  Min trøst da jeg ikke hadde det så bra var at livet sikkert ville bli bedre i overmorgen og jammen stemte det.

Jeg husker godt hun som ikke skulle slutte å røyke og i alle fall ikke dra noen mann inn i livet sitt igjen! ;) Det er så godt å høre at du har det så fint, Dorthe! :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Men tror de med unnvikende kan ha psykopatiske trekk, hva ellers er forklaringen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...