AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 Skrevet 9. juni 2016 Den var dårlig. Anonymkode: 00fed...e12 0 Siter
Trine Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Skrevet 9. juni 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den var dårlig. Anonymkode: 00fed...e12 Overrasker meg ikke at du mener det. 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 21 timer siden, Trine skrev: Bra den, men syntes nesten vokalen er litt sur 0 Siter
Trine Skrevet 10. juni 2016 Forfatter Skrevet 10. juni 2016 2 timer siden, slabbedask skrev: Bra den, men syntes nesten vokalen er litt sur Jeg har ikke så godt gehør så slikt hører jeg ikke så lett Det jeg derimot hører er om det er utakt. Skal være ganske surt før jeg hører det 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 Det var en fin vise som har gått meg hus forbi. Jeg trodde du skulle komme med noe mer moderne når du først skulle veie opp for 80-tallet, men den er jo gitt ut for over 20 år siden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 I våre dager får vi takt med kirurgisk presisjon, men ser ikke helt hvorfor det nødvendigvis er noe "bedre". Anonymkode: 00fed...e12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: I våre dager får vi takt med kirurgisk presisjon, men ser ikke helt hvorfor det nødvendigvis er noe "bedre". Bør ha trommer som høres ut som det er spillt av en levende trommeslager, vel. Anonymkode: ae86f...30d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 I dette tilfellet er jeg helt enig. Hypocrisy er drittkjedelig. Anonymkode: 00fed...e12 0 Siter
Trine Skrevet 10. juni 2016 Forfatter Skrevet 10. juni 2016 6 timer siden, Gargamel skrev: Det var en fin vise som har gått meg hus forbi. Jeg trodde du skulle komme med noe mer moderne når du først skulle veie opp for 80-tallet, men den er jo gitt ut for over 20 år siden. Hehehe, jeg henger ikke helt med i tiden Denne er litt nyere og falles sikkert like godt i smak hos doler'ne som den andre 0 Siter
Trine Skrevet 10. juni 2016 Forfatter Skrevet 10. juni 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: I våre dager får vi takt med kirurgisk presisjon, men ser ikke helt hvorfor det nødvendigvis er noe "bedre". Anonymkode: 00fed...e12 Har noen påstått at kirurgisk presisjon er bedre? I mine øyne er bra musikk avhengig av en trommis, en bassist, en gitarist og en vokalist. Men de må gjerne samarbeide slik at det blir musikk og ikke bare rot 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 Trine poster bare klage-rock. Anonymkode: 00fed...e12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 Just now, Trine said: Har noen påstått at kirurgisk presisjon er bedre? I mine øyne er bra musikk avhengig av en trommis, en bassist, en gitarist og en vokalist. Men de må gjerne samarbeide slik at det blir musikk og ikke bare rot Har noen påstått at noen har påstått at kurirgisk presisjon er bedre? Anonymkode: 00fed...e12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trine poster bare klage-rock. Anonymkode: 00fed...e12 Hva er klage-rock? Anonymkode: ae86f...30d 0 Siter
Trine Skrevet 10. juni 2016 Forfatter Skrevet 10. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trine poster bare klage-rock. Anonymkode: 00fed...e12 Men jeg tør i det minste være åpen om det og ikke skjule meg bak anonyme klageinnlegg Og jeg poster ihvertfall ikke ræl 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen påstått at noen har påstått at kurirgisk presisjon er bedre? Anonymkode: 00fed...e12 Har noen påstått at noen har påstått at noen har påstått at kirurgisk presisjon er bedre? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 1 minute ago, Trine said: Men jeg tør i det minste være åpen om det og ikke skjule meg bak anonyme klageinnlegg Og jeg poster ihvertfall ikke ræl Da har du nok høyverdig liv. 2 minutes ago, Trine said: Har noen påstått at noen har påstått at noen har påstått at kirurgisk presisjon er bedre? So it would seem. Anonymkode: 00fed...e12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 3 minutes ago, AnonymBruker said: Hva er klage-rock? Anonymkode: ae86f...30d Sånn sippe-greier. Anonymkode: 00fed...e12 0 Siter
Trine Skrevet 10. juni 2016 Forfatter Skrevet 10. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trine poster bare klage-rock. Anonymkode: 00fed...e12 Men du, hvordan er det jeg har postet egentlig mer klagerock enn det du postet? Syns da dette høres ganske så klagete ut See your future come crashing down Evil's licking its lips Another feast of a spineless man That tries to fight for his life Infected system, infected minds They're blinded by greed Our days are numbered Our days are few The devil takes what he wants Bloodshed released Chambers filled with deceptions Don't trust the priest The living dead Corruption slips right through its fingers You've been deceived Turning dreams into hatred Spineless man crawling in the dirt And crushing lives for the pleasure The world is spinning out of control infected system, infected minds They're blinded by greed Our days are numbered Our days are few The devil takes what he wants Bloodshed released Chambers filled with deceptions Don't trust the priest The living dead Corruption slips right through his fingers You've been deceived He who lives among the scums And lives to tell the tales The tale of the spineless ones He'll be the last man standing United we fall United we crawl The new world order United we fall It will come crashing down The new world order United we die It's all a lie The tale of thy spineless one Bloodshed released Chambers filled with deceptions Don't trust the priest The living dead Corruption slips right through his fingers You've been deceived 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sånn sippe-greier. Finner ikke link til noe sippe-greier i denne tråden. Anonymkode: ae86f...30d 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 1 minute ago, Trine said: Men du, hvordan er det jeg har postet egentlig mer klagerock enn det du postet? Syns da dette høres ganske så klagete ut See your future come crashing down Evil's licking its lips Another feast of a spineless man That tries to fight for his life Infected system, infected minds They're blinded by greed Our days are numbered Our days are few The devil takes what he wants Bloodshed released Chambers filled with deceptions Don't trust the priest The living dead Corruption slips right through its fingers You've been deceived Turning dreams into hatred Spineless man crawling in the dirt And crushing lives for the pleasure The world is spinning out of control infected system, infected minds They're blinded by greed Our days are numbered Our days are few The devil takes what he wants Bloodshed released Chambers filled with deceptions Don't trust the priest The living dead Corruption slips right through his fingers You've been deceived He who lives among the scums And lives to tell the tales The tale of the spineless ones He'll be the last man standing United we fall United we crawl The new world order United we fall It will come crashing down The new world order United we die It's all a lie The tale of thy spineless one Bloodshed released Chambers filled with deceptions Don't trust the priest The living dead Corruption slips right through his fingers You've been deceived Nei, det er motsatt. Det der er kraft og aggresjon, men det andre grunge/emo-pisset er bare sipping og grining og følelser. Anonymkode: 00fed...e12 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.