Gå til innhold

Hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Bokormen123
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Vet jo om folk som drikker med barna når de er voksne. De har det gøy sammen, hva er galt med det?

De er ikke i din situasjon, med sterke medisiner og med åpenbar psykdom! De må ikke ta et valg mellom medisiner og alkohol, uten at de vet hva slags konsekvenser dette kan få. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Bokormen123 skrev:

De er ikke i din situasjon, med sterke medisiner og med åpenbar psykdom! De må ikke ta et valg mellom medisiner og alkohol, uten at de vet hva slags konsekvenser dette kan få. 

Men jeg må jo få kose meg jeg og?

Bokormen123
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men jeg må jo få kose meg jeg og?

Vet du - jeg gir opp... (som om jeg ikke visste dette fra før!)

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Men kan jo kutte ut latuda og seroquel for en kveld.

Hva hjelper det. Latuda har en halveringstid på 18 timer. Dvs, det tar nesten en uke før medisinene er ute av kroppen.

Anonymkode: 4f9a5...369

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Bokormen123 skrev:

Vet du - jeg gir opp... (som om jeg ikke visste dette fra før!)

Ok...

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva hjelper det. Latuda har en halveringstid på 18 timer. Dvs, det tar nesten en uke før medisinene er ute av kroppen.

Anonymkode: 4f9a5...369

Å. Det visste jeg ikke. Men er det så farlig å drikke alkohol med latuda innenbors?

Skrevet

Om du skal drikke når du går på medisiner hvor de advarer mot samtidig inntak av alkohol så må du prøve deg frem forsiktig. Drikke kanskje en halv cider en dag. Om det går bra så kan du prøve en cider neste gang du drikker. Om det også går bra så kan du prøve en og en halv cider o.s.v. Men aller først må du kontakte lege eller apotek og høre om du i det hele tatt kan drikke noe mens du går på medisinene. Medisiner er viktigere enn alkohol. Du er ko uansett ikke en "kul" mor om du blir skamdårlig.

stjernestøv
Skrevet
10 minutter siden, Trine skrev:

Om du skal drikke når du går på medisiner hvor de advarer mot samtidig inntak av alkohol så må du prøve deg frem forsiktig. Drikke kanskje en halv cider en dag. Om det går bra så kan du prøve en cider neste gang du drikker. Om det også går bra så kan du prøve en og en halv cider o.s.v. Men aller først må du kontakte lege eller apotek og høre om du i det hele tatt kan drikke noe mens du går på medisinene. Medisiner er viktigere enn alkohol. Du er ko uansett ikke en "kul" mor om du blir skamdårlig.

Men dette kan jo NHD svare på. Hvis han sier jeg ikke må drikke drikker jeg ikke, han er lege. Men hvis han sier det går fint drikker jeg og koser meg. 

Skrevet
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å. Det visste jeg ikke. Men er det så farlig å drikke alkohol med latuda innenbors?

Det hadde vel ikke stått det det gjør i Felleskatalogen hvis det ikke var det!

Jesus...

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, slabbedask skrev:

Det hadde vel ikke stått det det gjør i Felleskatalogen hvis det ikke var det!

Jesus...

Er bare frustrert, har lyst å drikke i morgen. 

Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men dette kan jo NHD svare på. Hvis han sier jeg ikke må drikke drikker jeg ikke, han er lege. Men hvis han sier det går fint drikker jeg og koser meg. 

Og hvis han ikke svarer så gjør du hva?

Skrevet

Man kan være en kul mor uten å drikke sammen med barna sine. Det finnes mange andre ting man kan gjøre sammen med barna sine.

Forstår ikke at du henger deg opp i alt mulig. Det er ditt valg til syvende og sist, enten drikker du eller så gjør du det ikke.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Og hvis han ikke svarer så gjør du hva?

Da er jeg usikker. Må jo finne det ut til i morgen kveld. Husker min avdøde drakk MYE, og han tok medisiner. Han døde jo ikke av det. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Da er jeg usikker. Må jo finne det ut til i morgen kveld. Husker min avdøde drakk MYE, og han tok medisiner. Han døde jo ikke av det. 

Det er forskjell på medisiner, men det tar neppe livet av deg. Men er det verdt det dersom du blir dårlig? Om ikke NHD ringer så ring legen eller apoteket i morgen.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Fionys skrev:

Man kan være en kul mor uten å drikke sammen med barna sine. Det finnes mange andre ting man kan gjøre sammen med barna sine.

Forstår ikke at du henger deg opp i alt mulig. Det er ditt valg til syvende og sist, enten drikker du eller så gjør du det ikke.

Ja i dag sang vi "sing star" sammen. Da lo vi og koste oss :) 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men har lyst å drikke...se hvordan det går. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Det er forskjell på medisiner, men det tar neppe livet av deg. Men er det verdt det dersom du blir dårlig? Om ikke NHD ringer så ring legen eller apoteket i morgen.

Er det jeg er redd for, å bli dårlig. Blir flaut det og. Spurte jo sykepleieren, men legen der er sykemeldt. Så han svarte bare generelt, ble enige om at jeg skulle prøve meg frem...tror jeg. Det var nå det jeg sa til han. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja i dag sang vi "sing star" sammen. Da lo vi og koste oss :) 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men har lyst å drikke...se hvordan det går. 

Du kan jo være med selv om du ikke drikker. Kjøp deg noe alkoholfritt å drikke.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Fionys skrev:

Du kan jo være med selv om du ikke drikker. Kjøp deg noe alkoholfritt å drikke.

Det blir ikke det samme, men skjønner poenget....Klarer iallefall ikke gå ut på byen, de ville jo ha meg med på det og. 

Skrevet
56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vil jo være en kul mor. Nei har ikke blitt testet for det. 

Det er IKKE kult å droppe en veldig viktig medisin en kveld (noe som sikkert ikke vil hjelpe uansett, den forsvinner jo ikke så fort ut av kroppen) for å gå på fylla sammen med sønnen sin!!! Det er så umodent, idiotisk og vanvittig at jeg ikke finner ord... Av alle rare ting du har funnet på her inne så topper denne kaka! Mulig den ligger på en delt førsteplass med da du vurderte å begynne å røyke hasj... Og røykestarten igjen.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det er IKKE kult å droppe en veldig viktig medisin en kveld (noe som sikkert ikke vil hjelpe uansett, den forsvinner jo ikke så fort ut av kroppen) for å gå på fylla sammen med sønnen sin!!! Det er så umodent, idiotisk og vanvittig at jeg ikke finner ord... Av alle rare ting du har funnet på her inne så topper denne kaka! Mulig den ligger på en delt førsteplass med da du vurderte å begynne å røyke hasj... Og røykestarten igjen.

Ok. Det må du jo få mene. Men syns dere er strenge med meg, folk med psykiske lidelser fester vel de og?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...