Gå til innhold

Hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja samboeren min tror jeg har et alkoholproblem, siden jeg drakk hver dag det året jeg ble innlagt. Han er jo tåpelig, jeg snakker om å drikke en kveld. 

Du oppfører deg som et barn på mange måter. Du er veldig oppmerksomhetskrevende. 

Du får masse svar, blir grinete fordi Nhd og sykepleieren ikke svarer deg og du blir grinete fordi du ikke får de svarene du vil høre fra dolerne. På tide å bli voksen kanskje ?

. « Jeg gjør som jeg vil

»

Alle her vet at du til syvende og sist gjør som du vil, så er det ikke like greit og la være å spørre ? 

Nei, forresten, da går du jo glipp av den daglige oppmerksomheten og hva skal du da fylle dagene med ?

Endret av Nicklusheletida
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Du oppfører deg som et barn på mange måter. Du er veldig oppmerksomhetskrevende. 

Du får masse svar, blir grinete fordi Nhd og sykepleieren ikke svarer deg og du blir grinete fordi du ikke får de svarene du vil høre fra dolerne. På tide å bli voksen kanskje ?

. « Jeg gjør som jeg vil

»

Alle her vet at du til syvende og sist gjør som du vil, så er det ikke like greit og la være å spørre ? 

Nei, forresten, da går du jo glipp av den daglige oppmerksomheten og hva skal du da fylle dagene med ?

SÅ på kornet! Noen burde virkelig ta seg en liten PC-pause.

Anonymkode: 46d2c...eed

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

. « Jeg gjør som jeg vil

»

Ja hva i all verden skal jeg fylle dagene med da???

Trodde IKKE du var så FREKK!!!

Men greit, dere skal slippe meg! Takk for meg !!!!

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jadda! Jeg dør vel ikke av det?

Du gjør nok ikke det nei, men om det kan gjøre noe skade på indre organer som gjør at de streiker, det vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja hva i all verden skal jeg fylle dagene med da???

Trodde IKKE du var så FREKK!!!

Men greit, dere skal slippe meg! Takk for meg !!!!

Tja, hvis man tenker litt så finnes det vel hundrevis (tusenvis?) av aktiviteter/ting man kan fylle dagene med..Bortsett fra en destruktiv nettbruk som det tydeligvis har utviklet seg til å være her på dol..

Det er bra du logger ut nå. Lykke til.

Anonymkode: 6f4c5...eaa

Skrevet
57 minutter siden, frosken skrev:

Du kan med fordel dempe moralismen ørlite, synes jeg.

Krenket på andres vegne igjen? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Janus30 skrev:

Krenket på andres vegne igjen? 

Neida, har bare normalt utviklet empati og folkeskikk.

Skrevet
3 minutter siden, frosken skrev:

Neida, har bare normalt utviklet empati og folkeskikk.

Tydeligvis ikke nok til å stille et minstemål av "krav" til et medmenneske som trenger det. Bare medynk og stakkarsliggjøring. 

Det er lett å tenke at lave/ingen forventninger til et menneske er bra for det, men i virkeligheten er det indirekte menneskeforakt.

Skrevet

Synes Stjernetøv får litt mye pepper her nå...

Greit hun spør om mye, men hun fortjener da almindelig respekt???

Liker man ikke lese om Stjernestøvs problemstillinger, så kan man la være  å lese!!! ikke værre enn det.

Skrevet
1 minutt siden, Inner self skrev:

Liker man ikke lese om Stjernestøvs problemstillinger, så kan man la være  å lese!!! ikke værre enn det.

Jeg synes også at dette er veldig ugreit.  Slik jeg ser det så er det et lavmål mht respekt i denne tråden. Det går an å få frem budskapet sitt på andre måter.

Skrevet
4 minutter siden, frosken skrev:

Jeg synes også at dette er veldig ugreit.  Slik jeg ser det så er det et lavmål mht respekt i denne tråden. Det går an å få frem budskapet sitt på andre måter.

Hva slags motbør er greit og ikke greit? Fint å få det avklart. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Inner self skrev:

Greia er at når Stjernestøv skriver her inne så raser det på med svar fra alle kanter og hun får veldig mye oppmerksomhet fra mange. Det kan være avhengighetsskapende og jeg tror hun har godt av å ta en liten pause fra PC og internett av flere grunner.

Nicklusheletida
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Greia er at når Stjernestøv skriver her inne så raser det på med svar fra alle kanter og hun får veldig mye oppmerksomhet fra mange. Det kan være avhengighetsskapende og jeg tror hun har godt av å ta en liten pause fra PC og internett av flere grunner.

Enig og så kunne vi sikkert hatt en helt egen diskusjon på hva det vil si å vise respekt også. Det er tydeligvis forskjellig syn på det :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA. 

Anonymkode: 6f4c5...eaa

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En løsning på dette, er å poste litt færre svar.

Skrevet
1 time siden, Nicklusheletida skrev:

. « Jeg gjør som jeg vil

»

"Den daglige oppmerksomheten"

De aller aller fleste av oss trenger kontakt med andre mennesker, gjerne daglig. Kanskje lett å glemme når man har jobb og folk rundt seg, at en del lever i mye isolasjon.

Kommenterer dette da jeg syns kommentaren din var litt vel krass på det temaet.

Skrevet
53 minutter siden, Janus30 skrev:

Måten du har skrevet på i denne tråden er slettes ikke greit, du kan gjerne ta å roe deg ned ganske betraktelig. Du har tippet over fra å være konstruktiv til å bli rimelig stygg. Stjernestøv fortjener overhode ikke den pepperen du slenger ut her nå. Konstruktiv kritikk er nyttig for oss alle, men ikke den gørra du øser ut i denne tråden. 

Skrevet
56 minutter siden, Janus30 skrev:

Vanlig folkeskikk er normalen.

Skrevet
Et øyeblikk siden, XbellaX skrev:

Måten du har skrevet på i denne tråden er slettes ikke greit, du kan gjerne ta å roe deg ned ganske betraktelig. Du har tippet over fra å være konstruktiv til å bli rimelig stygg. Stjernestøv fortjener overhode ikke den pepperen du slenger ut her nå. Konstruktiv kritikk er nyttig for oss alle, men ikke den gørra du øser ut i denne tråden. 

Kan du vise til eksempler på "gørra" du harmdirrende omtaler? I motsetning til andre har jeg ikke gjemt meg bak en anonym bruker i denne tråden. 

Jeg er for øvrig enig i at enkelte innlegg og formuleringer i denne tråden har vært på kanten, men jeg anser ikke mine egne som tilhørende i den kategorien. 

Skrevet
9 minutter siden, XbellaX skrev:

Vanlig folkeskikk er normalen.

Den har ikke du definisjonsmakten alene på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...