Strikka Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 Jeg har - inntil for et år siden - ikke vært pykisk syk. Og jeg er godt voksen. Siste året har vært et liv jeg ikke unner noen. Det første halve året trodde jeg hele tiden at det plutselig ville "gå over" en dag - at jeg ville våkne og være meg selv igjen. Istedet opplever jeg at det motsatte har skjedd; jeg har fått litt angst i tillegg til depresjon - og "ruser" meg på googling og å lese innlegg her. Til å begynne med tenkte jeg; "stakkars folk - de har slitt i flere år - det kommer ikke til å gjelde meg i alle fall". Så feil kan man ta................. Er redd dette er mitt nye liv - det gamle ubekymrede livet kan jeg skyte en hvit pil etter................. Flere som har opplevd depresjonen slik? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 9 minutter siden, Strikka skrev: Jeg har - inntil for et år siden - ikke vært pykisk syk. Og jeg er godt voksen. Siste året har vært et liv jeg ikke unner noen. Det første halve året trodde jeg hele tiden at det plutselig ville "gå over" en dag - at jeg ville våkne og være meg selv igjen. Istedet opplever jeg at det motsatte har skjedd; jeg har fått litt angst i tillegg til depresjon - og "ruser" meg på googling og å lese innlegg her. Til å begynne med tenkte jeg; "stakkars folk - de har slitt i flere år - det kommer ikke til å gjelde meg i alle fall". Så feil kan man ta................. Er redd dette er mitt nye liv - det gamle ubekymrede livet kan jeg skyte en hvit pil etter................. Flere som har opplevd depresjonen slik? Ja, blir nok aldri kvitt det. Anonymkode: ac137...cc0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 Jeg har aldri hatt det bra. Anonymkode: fd953...572 0 Siter
Strikka Skrevet 10. juni 2016 Forfatter Skrevet 10. juni 2016 Det har jeg - og jeg skal dit igjen!!!!! Uten håpet gir jeg opp - jeg MÅ ha håp om at dette vil rette seg etterhvert. Med hjelp av medisiner, samtaler og en enorm egeninnsats. 1 Siter
cathlin Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 Får du noe hjelp som hjelper? Er du sykemeldt? 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 4 timer siden, Strikka skrev: Det har jeg - og jeg skal dit igjen!!!!! Uten håpet gir jeg opp - jeg MÅ ha håp om at dette vil rette seg etterhvert. Med hjelp av medisiner, samtaler og en enorm egeninnsats. Lim deg fast til håpet. Enkelte dager kan det være vanskelig/nærmest umulig å få øye på, men det finnes der fremme. :-) 0 Siter
Strikka Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Skrevet 21. juni 2016 Den 10.06.2016 at 17.53, XbellaX skrev: Lim deg fast til håpet. Enkelte dager kan det være vanskelig/nærmest umulig å få øye på, men det finnes der fremme. :-) Ja - noen dager er det nærmest umulig å få øye på - andre dager ser jeg det virkelig. Det som bekymrer meg mest nå er hvor lenge omgivelsene skal holde ut med ei som er så ustabil. SÅÅÅÅ positiv og arbeidssom noen korte dager - og så kryper jeg inn i skallet mitt i lange tider igjen. Jeg har ikke latt det stoppe planer enda, men vil tro det kommer på et eller annet tidspunkt hvis dette fortsetter slik............ Går på 5mg Cipralex og kroppen min kjemper imot disse medisinene tror jeg - å øke med 1 mg gir masse bivirkninger!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.