Gå til innhold

Klesforbruk pr mnd!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syntes du kr 500,- på klær i måneden er mye?

Anonymkode: b3fb9...aa3

AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje det jeg bruker, hvis du regner med sko og all slags tøy.

Noe sånt.

Anonymkode: 2b20d...2ab

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på det totale budsjettet og hvor mye en har til rådighet når alle viktigere ting er betalt.

Jeg bruker nok langt mer.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er mye, men ganske normalt i Norge

Anonymkode: 430fc...e0b

Skrevet

Enig med Xtra- det avhenger om økonomien tillater at du bruker 500,- PR mnd på klær.

Som Xtra bruker også jeg mer. 

AnonymBruker
Skrevet

Blir fort penger når man sliter ut et par sko, 3 par jeans, 5 par ullsokker, 4 t-skjorter, votter og en jakke.

Anonymkode: 2b20d...2ab

AnonymBruker
Skrevet

Mitt forbruk er langt lavere (meg=mann). Jeg har tre par sko. Kjøper sjelden klær. Ytterjakka mi så som er passende til å bruke om våren, har jeg hatt i mer enn 14 år. Ser sikkert ut som en lassaron etter noens mening. Men jeg har ikke god råd og da blir forbruket deretter.

Anonymkode: cbb06...cdf

Skrevet

Vi bruker 1000 kr for fire stykker (to barn og to voksne). Det er egentlig litt for lite, men det er hva vi har budsjettert for akkurat nå.

Gjest Gargamel
Skrevet
Den 11.6.2016 at 16.02, AnonymBruker skrev:

Nei.

Skrevet
Den 11.6.2016 at 16.02, AnonymBruker skrev:

6000,- i året på klær er vel ikke så voldsomt mye - man sliter jo på undertøy, t-skjorter og bukser som må byttes ut fra tid til annen. Og skal man ha en ny vinterjakke så går det jo fort noen kroner. Så nei, jeg synes ikke et snitt på 500,- i mnd på klær er mye. Om du i tillegg regner med sko så er det i alle fall ikke mye! Gode sko er dyrt!

påskelilje
Skrevet
Den ‎11‎.‎06‎.‎2016 at 16.02, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke mye, vil tro at det er litt under gjennomsnittet av hva folk bruker. Hvis både sko og tøy er inkludert, skal det nok holde hardt å holde budsjettet, men har en ikke mer, så har en ikke mer.

Skrevet

I Luksusfellen pleier de å budsjettere med 500 kr i måneden til klær og sko til en voksen person.  Så det er vel et ganske nøkternt gjennomsnitt når sko også er inkludert. 

Jeg har ytterklær og sko (som vel er det som koster mest) i årevis, bryr meg lite om klær og har ikke noe behov for f.eks. pentøy i jobbsammenheng, så jeg har ikke noe problem med å holde meg godt innenfor.   

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...