Gå til innhold

Vond engstelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er blitt så engstelig siste tid. Redd mine barn skal skade seg eller at de skal utsettes for ekskludering , bli hakkekyllinger , at de har dårlige venner Oa Et sv barna likner litt på meg og jeg er så redd det skal gå galt . Vil ikke såre, skremme dem med dette  Er og redd hva andre sier om familien , om huset er rent nok , ryddig nok og hva andre sier om meg. Prøver fortvilt å holde oppe standarden , men det er far i huset som må gjøre mest . Jeg blir sliten av ingenting .  Barna flaue for jeg ikke jobber . Jeg har et psykisk syk men vet ikke om de helt forstår . Energien smuldret opp og jeg har ikke lyst til å gjøre hyggelige ting, eks ferie dette har vart en stund . Noe som heter å miste seg selv? Føler meg litt truffet. Motløs .Får panikk følelse , sånn ; dette klarer jeg ikke. Må holde en fasade , men gråter stadig inni meg.Tror folk får vite med små forhold . Kjenner meg så motløs og trist og ødelagt . Jeg opplevde noe av det jeg er redd barna mine skal oppleve  som barn selv .Redd for å overføre mine bekymringer og prøver å skjule dem. Opptar dessverre mye av tankeinnholdet fortiden. Vært ( ganske ) paranoid og lurer på om jeg er det fortsatt , med " grunn".   

Anonymkode: 778a2...659

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...