AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 Lengste arbeidsforhold var ca 5 år. Ønskte så nye utfordringer, men ble bare ett halvt år på neste pga praktiske årsaker ift privatlivet. Neste jobb to år. Slutta der fordi jeg trodde jeg fant drømmejobben. Men den er helt annerledes enn jeg trodde..så trivs ikke så godt. Vært der i 6 måneder. Kan nå tenke meg å gå tilbake til min første jobb som jeg hadde i 5 år. Men hvordan tar dette seg ut på cven...? Anonymkode: 09d69...109 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lengste arbeidsforhold var ca 5 år. Ønskte så nye utfordringer, men ble bare ett halvt år på neste pga praktiske årsaker ift privatlivet. Neste jobb to år. Slutta der fordi jeg trodde jeg fant drømmejobben. Men den er helt annerledes enn jeg trodde..så trivs ikke så godt. Vært der i 6 måneder. Kan nå tenke meg å gå tilbake til min første jobb som jeg hadde i 5 år. Men hvordan tar dette seg ut på cven...? Anonymkode: 09d69...109 Folk bytter ofte jobb nå for tiden. Det er ikke lenger sånn at en jobber på samme sted 50 år. Anonymkode: 8f075...f77 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.