AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 Er det ok og ufarlig å ta ca 1 eller trekvart Pranolol 20 mg ca annenhver dag (noen perioder hver dag)? Opplever at det demper nervøsitet..Og at jeg klarer å fungere "normalt" når jeg tar den. Går ellers på Lamictal og AP. Beklager at jeg skriver anonymt, men håper jeg får svar allikevel. Bruker ikke spørre her. Går ikke til noen behandling. :-) Anonymkode: b81e4...50f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 PS. Hvis det IKKE er ok hvor ofte kan jeg ta det da? Takknemlig for svar. Anonymkode: b81e4...50f 0 Siter
ISW Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 Antar at legen din har skrevet ut Pranolol til deg. Da er det trygt å ta den, og den påvirker ikke andre medisiner. Et lite antall kan bli slappe og deprimerte av Pranolol, men det gjelder jo tydeligvis ikke deg. Jeg brukte Pranolol før mot angst, med god effekt. Mener at den er et godt og ikke vanedannende alternativ til benzo ved behov. 20 mg er en veldig liten dose. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 For de som ikke har astma eller diabetes er det helt ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.