Gå til innhold

Er dette Nibiru eller månen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en helt normal (halv) måne, vel.

Anonymkode: 8a14d...191

Ok. Men jeg ble skremt da jeg såg den i dag, fordi den var så stor og at jeg ikke kunne se kratermønstrene som er på månen, på den. Jeg tenkte kanskje det var nibiru som var i ny/ne. Jeg kikket etter den ekte månen i dag i tillegg til denne Nibiruliknende månen, men det var ikke ekstra måne på himmelen. Hvordan har det seg at månen ser aå stor og umønstret ut som det? Dessutene er den skråformet.

Den dagen det kommer et ukjent eller unormalt himmellegeme til syne, vil nok Knut Jørgen Røed Ødegaard (og alle kollegene hans i resten av verden) gå såpass i spinn at vi alle vil få vite det i løpet av kort tid.

Inntil da kan vi anta at vi ser månen og andre kjente fenomen.

Blomsterfluen
3 minutter siden, laban skrev:

Den dagen det kommer et ukjent eller unormalt himmellegeme til syne, vil nok Knut Jørgen Røed Ødegaard (og alle kollegene hans i resten av verden) gå såpass i spinn at vi alle vil få vite det i løpet av kort tid.

Inntil da kan vi anta at vi ser månen og andre kjente fenomen.

Ok. Jeg sendte mail om apørsmål om nibiru finnes til Knut Ødegaard, men han svarte meg aldri. Kan det være at han og goverment i nasa holder Nibiru hemmelig for oss og nasjonen?

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Men jeg ble skremt da jeg såg den i dag, fordi den var så stor og at jeg ikke kunne se kratermønstrene som er på månen, på den. Jeg tenkte kanskje det var nibiru som var i ny/ne. Jeg kikket etter den ekte månen i dag i tillegg til denne Nibiruliknende månen, men det var ikke ekstra måne på himmelen. Hvordan har det seg at månen ser aå stor

Størrelsen ser ganske normal ut.

og umønstret ut som det?

På grunn av dagslyset.

Dessutene er den skråformet.

Månen blir lyst opp av solen. Hvilken del av månen som lyses opp kommer an på hvordan månen er plassert i forhold til solen.

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Størrelsen ser ganske normal ut.

På grunn av dagslyset.

Månen blir lyst opp av solen. Hvilken del av månen som lyses opp kommer an på hvordan månen er plassert i forhold til solen.

Ok.

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På natten vil lyset fra solen treffe månen mer "fra siden" enn den gjør på dagen, pga. at solen har gått ned om natten. Det gjør at den fremstår mer "vertikal" (om natten). Noe i den duren.

Anonymkode: f6312...c6f

Sånn er det nok, vel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...