AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 12 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Den er stor og skjev: Det er en helt normal (halv) måne, vel. Anonymkode: 8a14d...191 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Skrevet 13. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en helt normal (halv) måne, vel. Anonymkode: 8a14d...191 Ok. Men jeg ble skremt da jeg såg den i dag, fordi den var så stor og at jeg ikke kunne se kratermønstrene som er på månen, på den. Jeg tenkte kanskje det var nibiru som var i ny/ne. Jeg kikket etter den ekte månen i dag i tillegg til denne Nibiruliknende månen, men det var ikke ekstra måne på himmelen. Hvordan har det seg at månen ser aå stor og umønstret ut som det? Dessutene er den skråformet. 0 Siter
laban Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 Den dagen det kommer et ukjent eller unormalt himmellegeme til syne, vil nok Knut Jørgen Røed Ødegaard (og alle kollegene hans i resten av verden) gå såpass i spinn at vi alle vil få vite det i løpet av kort tid. Inntil da kan vi anta at vi ser månen og andre kjente fenomen. 2 Siter
Blomsterfluen Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Skrevet 13. juni 2016 3 minutter siden, laban skrev: Den dagen det kommer et ukjent eller unormalt himmellegeme til syne, vil nok Knut Jørgen Røed Ødegaard (og alle kollegene hans i resten av verden) gå såpass i spinn at vi alle vil få vite det i løpet av kort tid. Inntil da kan vi anta at vi ser månen og andre kjente fenomen. Ok. Jeg sendte mail om apørsmål om nibiru finnes til Knut Ødegaard, men han svarte meg aldri. Kan det være at han og goverment i nasa holder Nibiru hemmelig for oss og nasjonen? 0 Siter
laban Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 1 minutt siden, Blomsterfluen skrev: Kan det være at han og goverment i nasa holder Nibiru hemmelig for oss og nasjonen? Nei. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 1 time siden, Blomsterfluen skrev: Ok. Men jeg ble skremt da jeg såg den i dag, fordi den var så stor og at jeg ikke kunne se kratermønstrene som er på månen, på den. Jeg tenkte kanskje det var nibiru som var i ny/ne. Jeg kikket etter den ekte månen i dag i tillegg til denne Nibiruliknende månen, men det var ikke ekstra måne på himmelen. Hvordan har det seg at månen ser aå stor Størrelsen ser ganske normal ut. 1 time siden, Blomsterfluen skrev: og umønstret ut som det? På grunn av dagslyset. 1 time siden, Blomsterfluen skrev: Dessutene er den skråformet. Månen blir lyst opp av solen. Hvilken del av månen som lyses opp kommer an på hvordan månen er plassert i forhold til solen. Anonymkode: 8a14d...191 1 Siter
Blomsterfluen Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Skrevet 13. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Størrelsen ser ganske normal ut. På grunn av dagslyset. Månen blir lyst opp av solen. Hvilken del av månen som lyses opp kommer an på hvordan månen er plassert i forhold til solen. Anonymkode: 8a14d...191 Ok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 På natten vil lyset fra solen treffe månen mer "fra siden" enn den gjør på dagen, pga. at solen har gått ned om natten. Det gjør at den fremstår mer "vertikal" (om natten). Noe i den duren. Anonymkode: f6312...c6f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: På natten vil lyset fra solen treffe månen mer "fra siden" enn den gjør på dagen, pga. at solen har gått ned om natten. Det gjør at den fremstår mer "vertikal" (om natten). Noe i den duren. Anonymkode: f6312...c6f Sånn er det nok, vel. Anonymkode: 8a14d...191 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.