Gå til innhold

Bare en opplysning.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg er ikke mer sjuk i huet enn det dere er!

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Neida. :)

Anonymkode: 99c35...f9c

Skrevet

Hvorfor trenger du stadig bekreftelse på at du er syk ? Sånne kommentarer som detter er et eksempel på det

stjernestøv
Skrevet
21 minutter siden, gardia skrev:

Hvorfor trenger du stadig bekreftelse på at du er syk ? Sånne kommentarer som detter er et eksempel på det

Trenger jeg bekreftelse på at jeg er syk? Da er du jaggu syk! Det var ikke sånn det var ment, bare at jeg ikke er mer syk i huet enn dere! F.eks DEG!

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Trenger jeg bekreftelse på at jeg er syk? Da er du jaggu syk! Det var ikke sånn det var ment, bare at jeg ikke er mer syk i huet enn dere! F.eks DEG!

Kom tilbake da, det er veldig dødt her uten deg. ^_^

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kom tilbake da, det er veldig dødt her uten deg. ^_^

Takk :) 

Men får jo for det meste negative tilbakemeldinger, gardia misforstod meg her. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Takk for opplysningen:)

Skrevet

Nei, vi er nok alle ganske skrudd i hue ;) Hvordan gikk det på fredag?

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Nei, vi er nok alle ganske skrudd i hue ;) Hvordan gikk det på fredag?

Jepp :) Det gikk bra!

Gjest Gargamel
Skrevet

Hvis du er lei av å føle at alle er imot deg, så bør du la være å ta opp så mange ting som nesten ingen andre tror på. Du kommer ikke til å overbevise oss, og vi kommer ikke til å overbevise deg. Hvis  sånne diskusjoner pågår for lenge ender det med at folk blir litt utålmodige og frekke.

Skrevet

Vet du hva Charlie Sheen sa i et tv intervju en gang, stjernestøv? "The whole world is bipolar"

Verden er ikke helt riktig skrudd sammen spør du meg. Så vi tullinger passer i grunnen veldig godt inn.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Gargamel skrev:

Hvis du er lei av å føle at alle er imot deg, så bør du la være å ta opp så mange ting som nesten ingen andre tror på. Du kommer ikke til å overbevise oss, og vi kommer ikke til å overbevise deg. Hvis  sånne diskusjoner pågår for lenge ender det med at folk blir litt utålmodige og frekke.

Ja jeg har forstått det...

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Gondor skrev:

Vet du hva Charlie Sheen sa i et tv intervju en gang, stjernestøv? "The whole world is bipolar"

Verden er ikke helt riktig skrudd sammen spør du meg. Så vi tullinger passer i grunnen veldig godt inn.

Riktig! Hele verden er forskrudd...

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Riktig! Hele verden er forskrudd...

Det er mye i verden som er godt også. Det finnes enkeltmennesker eller grupper som utfører fantastiske ting og gjør vår verden et bedre sted å leve i. Nyhetene vi får servert forteller ikke på langt det nær alt det som foregår rundt om i verden. Det finnes mange godhjertede og snille mennesker som ser på det som sin livsoppgave å gjøre verden til et bedre sted.

Jeg har tro på menneskeheten.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Gondor skrev:

Det er mye i verden som er godt også. Det finnes enkeltmennesker eller grupper som utfører fantastiske ting og gjør vår verden et bedre sted å leve i. Nyhetene vi får servert forteller ikke på langt det nær alt det som foregår rundt om i verden. Det finnes mange godhjertede og snille mennesker som ser på det som sin livsoppgave å gjøre verden til et bedre sted.

Jeg har tro på menneskeheten.

Det likte jeg :) 

Skrevet

Verden virker mer skrudd enn vanlig nå, synes jeg, og da tenker jeg ikke på dere. Hva er det med folk? Ko.Ko. Vi trenger et eget koko-kontinent vi kan sende de mest rabiate til, og det bør være kaldt så de får avkjølt seg en smule. Og uten helt internett. 

Skrevet
1 minutt siden, tonie skrev:

Verden virker mer skrudd enn vanlig nå, synes jeg, og da tenker jeg ikke på dere. Hva er det med folk? Ko.Ko. Vi trenger et eget koko-kontinent vi kan sende de mest rabiate til, og det bør være kaldt så de får avkjølt seg en smule. Og uten helt internett. 

Kan de ikke sendes til Mars da? Som jeg forstår har de funnet vann der og da kan jo disse menneskene settes på en laaaang vannkur. Det tror jeg ville gjort susen.

Skrevet

Vi kan i hvert fall ikke sende dem til Svalbard. Da kommer de til å skyte den første ledige isbjørnen mellom øynene, flå den og så sloss om hvem som har rettigheter til skinnet.

Bokormen123
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Neivel, ok...

Skrevet
22 minutes ago, Gondor said:

Vi kan i hvert fall ikke sende dem til Svalbard. Da kommer de til å skyte den første ledige isbjørnen mellom øynene, flå den og så sloss om hvem som har rettigheter til skinnet.

Å, gjett om. Og jeg tror ikke det er lurt å vente helt til vi har tilstrekkelig mange marsferger i rutetrafikk, altså. Han typen i Nord-Korea kan kanskje være villig til å ta dem?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...