Villanda Skrevet 14. juni 2016 Skrevet 14. juni 2016 Hvordan vet man hva som er rett ved tilbakevendende depresjoner, usikkert om få episoder med hypomani og mulig en blandingsepisode? Se evt innlegg om ss 3. Juni av anonym. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. juni 2016 Skrevet 15. juni 2016 Et øyeblikk siden, Villanda skrev: Hvordan vet man hva som er rett ved tilbakevendende depresjoner, usikkert om få episoder med hypomani og mulig en blandingsepisode? Se evt innlegg om ss 3. Juni av anonym. Jeg forstår ikke helt hva du spør om her..? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 Lamictal brukes i hovedsak for å forhindre depressive episoder og Orfiril brukes mot å forhindre maniske episoder. Om man trenger antidepressva eller antipsykotisk medisin vet jeg ikke. Anonymkode: b9b13...2e8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Lamictal brukes i hovedsak for å forhindre depressive episoder og Orfiril brukes mot å forhindre maniske episoder. Om man trenger antidepressva eller antipsykotisk medisin vet jeg ikke. Anonymkode: b9b13...2e8 Caprilex er rn god kombinasjon til lamictal Anonymkode: 699c7...854 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.