Ts Skrevet 15. juni 2016 Skrevet 15. juni 2016 Jeg har fått fantastisk hjelp av remeron. Det virker som det er en undervurdert medisin. Men det er sikkert på grunn av vektøkning. Jeg har renset huset for alt snop og andre ting. Spiser 3 måltider om dagen med helt vanlig mat og normale posjoner. Men lysten på mat er som et drug.... Og det vet jeg hvordan føles på grunn av min bakgrunn med alkoholproblemer. Jeg har litt rosiner for å stille litt av det enorme søtsuget. Kan skjære noen osteskiver og spise uten tilbehør, men klarer som regel å gjøre meg hard og komme meg i seng. Men dessverre så øker vekten betraktelig. Hva kan jeg gjøre? Er glad i Remeron, den har gitt meg et nytt liv helt uten andre bivirkninger. Men jeg hater virkelig å bli tykk. Jobber mye nå, så det er dessverre lite tid til trening. Jeg skjønner at jeg ikke kan få i pose og sekk, men blir lei da ingen av mine fine klær kan jeg få på meg og jeg har ikke råd til nye. ( Har søkt gjeldsordning, konsekvenser fra min destruktive drikkeperiode) Finnes det andre medisiner som har denne fantastiske virkningen på søvn og humør/stemningsleie. Eller medisiner som kan motvirke vektøkningen. Takk for svar. Og også takk til helsevesenet som har hjulpet ut av en dyp depresjon. Mye dypere enn jeg skjønte selv, prøvde å glatte over. Men etter Remeron merker jeg hvor syk jeg må ha vært. Jeg blir heller ikke flat og følelsesløs på Remeron, men glad, humoren er tilbake osv.... Forbannede vektøkning, hvis jeg kan tillate meg å si det på den måten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.